HJÆLP til køb og installation {{forumTopicSubject}}
Halløj.
Jeg vil høre herinde om der er en eller nogen der skulle have tid/lyst/overskud til at hjælpe mig med råd og vejledning vedr. indkøb af lidt velspillende anlæg til min Golf 4? Og allerhelst også hjælpe mig med installationen. Jeg har prøvet det liiiiiiiiidt, men vil super gerne have hjælp af en "proff" så det bliver ordentligt, hvis I/Du forstår.
Jeg bor i Thisted. Men er narurligvis også intresseret i at køre nogle km'er hvis der er en venlig sjæl der vil hjælpe.
Det jeg gerne vil have er:
-Ny Headunit
-Sub
-højtalere i hattehylde
-forstærker
-og evt udskiftning af eksiterende højtalere i dørsider
Lyder det ikke meget fornuftigt??
Min musik smag/stil er meget varierende. Kan godt lide DYBE basstoner(rap) men kan skam også godt dyrke en ordentlig gang ond hardstyle til tider, så det gælder vel om at finde en god mellemting hvad angår sub/basser ??
Anyway..........håber der er en derude der kan hjælpe. HELST i nærheden af 7700 Thisted.
På forhånd tak. Jimmy
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 157 Biler: 5 Emner: 194 Svar: 4.630
nov 2003
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 7 Emner: 63 Svar: 83
Og bare få sat noget i frontdør og bagdør? Er det nok?
Men der skal vel stadig være en Sub og en forstærker i bagagerummet?
Mvh Jimmy
nov 2003
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 7 Emner: 63 Svar: 83
dec 2005
Følger: 40 Følgere: 37 Biler: 3 Emner: 32 Svar: 1.072
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 157 Biler: 5 Emner: 194 Svar: 4.630
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 113 Biler: 9 Emner: 42 Svar: 6.602
Nu ved jeg ikke hvad de rligger af bilstereobutikker i nærheden af dig, men synes måske også bedre det kan betale sig at tage til nogle træf og høre hvad folk har og hvad du synes om der, det er sku lidt nemmere at danne sig et billed af hvad man kan lide, når det er monteret i en bil, som det ik så ofte er ved en forhandler
HJÆLP til køb og installation