{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.003 visninger | Oprettet:

jacob v
jacob v
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 1

støj i højtalere {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har et problem med mit anlæg. Mine højtalere bag i piver når de er sat til forstærkere og jeg ved virkeligt ikk hvad jeg mere kan gøre, har prøvet med en ny HU, ny forstærker, nye kabler og kondensator. De piver også selvom bilen er slukket. Det lyder som geberator støj men det burde det vel ikk være når den også gør det når bilen er slukket? Har haft min bil ved forskellige værksteder men de ved ikke hvad der er galt, håber der er nogen der kan hjælpe mig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  støj i højtalere
  • #1   4. okt 2010 hvordan er dine ledninger trukket? det mindste sted de er i forbindelse med + kan gøre det

• jacob v
    jacob v Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 1
    #2   4. okt 2010 De ligger i hver sin side af bilen, det eneste sted de er tæt på hinanden er ømme ved forstærkeren

• #3   4. okt 2010 hvis den gør det når du har slukket bilen, er det dine ledninger der ligger op af nogen plus kabler, nu skal du bare finde ud af hvor. du kan evt tage strømmen af bilen også kun sætte strøm til forstærker og headunit

• #4   5. okt 2010 Det lyder som om der er en stelbane i radioen der er gået, men hvis du siger du har prøvet en ny HU, lyder det jo underligt :-s

Det kan også være hvis der er en lille kortslutning på dine højtalerkabler måske? altså at plussen til en højtaler rør ved stel et sted...

Kommentér på:
støj i højtalere

Annonce