{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

cerwin vega forstærker duer ikke! {{forumTopicSubject}}

hej BG jeg har i min glof installeret en 300w cerwin vega forstærker, og har i en uges tid haft problemer med at den nogle gange stoppede med at virker så det kun var diskanten der ikke køre over forstærkeren der spillede, dette skyldes nok at phono stikkene var ved at være lidt gammle og da bassen så faldt ud i dag og jeg skulle ordne det, knækkede det ene phono stik inde i forstækeren (skønt!!), men fik det da ud igen, kørte i thansen købte nyt phono kabel brækkede alle paneler op lagde det i satte paneler på plads og skruede de sidste skruer i før jeg tændte radioen og konstaterede at det ikke virkede smiley kørte i thansen for at høre hvad der kunne være galt, den ansatte spurgte om jeg havde glemt at sætte styre strømmen til, og det havde jeg da den ikke var sluttet til på de gamle ledninger(en ven havde lavet det for mig, da jeg ikke har så meget styr på den slags) så jeg sluttede den til radioen og forstærkeren det virkede stadig ikke, så hvad kan der være galt, er var problemet med bassen slet ikke ledningerne men noget andet? det skal lige siges at radioen ikke får standby strøm og dette kan måske forklare at det har virket fint uden styrestrøm og at jeg ikke har haft start problemer.

det enste der er skifet er phono kabel.

forstærkeren blinker når jeg sætter nøglen i.

radionen spiller og de højtalere der er sluttet direkten til den virker.

ved godt der står meget men ville beskrive det så godt som muligt, håber i kan hjælpe
venlig hilsen martin

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cerwin vega forstærker duer ikke!
Kommentér på:
cerwin vega forstærker duer ikke!

Annonce