{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højttalere i bmw e36 sedan.
  • #1   27. okt 2010 Jeg mener det er 5,25" der sider i døren, og 6,5" i bagruden, men det nemmeste er da bare at måle efter smiley

    Mht. hvad du skal vælge, er det bedste at tage ud og lytte til noget forskelligt selv, så får du lgiesom en idé om hvad du selv synes lyder godt...


  • #2   27. okt 2010 i bagruden har jeg målt. Syntes kun det passer med en 4", altså 10 cm enhed i kabinettet. Men er der nogle, som har fået plads til 5,25"???
    Ved godt man skal ud at høre og har selv haft MANGE fine enheder i mine biler. Både boston pro, jbl gti, dynaudio.
    Men kunne godt være, at der var nogle der havde erfaring med nogle specifikke enheder til netop denne bil. feks bose sound system fra andet køretøj eller lignende???


  • #3   27. okt 2010 Giver gerne hvad det koster for god lyd. Alt andet er spild af penge. MEn vilel bare gerne høre om erfaringer med andre der har lavet lyd i bilen, og gerne i de originale huller,...

  • #4   27. okt 2010 Hvil du have klar og ren lyd, skal du ihvertfald have Kenwood smiley (afspiller)

  • #5   27. okt 2010 Har en til 1.5k den spiller bedre end nogle andre afspillere jeg noglesinde har haft smiley

    + Har et kenwood anlæg på værelset i kælderen til over 40.000 , du finder ikke bedre anlæg smiley


  • #6   27. okt 2010 Min forstærker er Kenwood - resten er Harman/kardon heh smiley men siger bare min erfaring med kenwood smiley spiller virkelig godt!

  • #7   27. okt 2010 Har ikke prøvet højtalere så det udtaler jeg mig ikke om smiley men har SUPER erfaring med afspillerne.

  • #8   27. okt 2010 Mener det det er 5.25 ved fødderne og 4" bag som du selv sider. For de er mindre end dem ved fødderne smiley

  • #9   27. okt 2010 Højttalerne nede i sparkepanelerne, er en 5 1/4",

    Højttalerne bagi er 4", men der er plads til 5 1/4", med rammer til.og i nogle modeller kan der monteres 6x9 med en ekstra ramme.

    Hvad du skal have i, skal du selv finde ud af, ved at lytte dig frem til noget DU kan lide, i de forskellige bilstereobutikker rundt omkring. Der er mange forskellige meneinger, omkring mange forskellige produkter. Bare se kommentaren omkring Kenwood, jeg langt fra er enig i.. :0)



  • #10   27. okt 2010 Hhehe smiley Jeg har bare vildt gode erfaring med dem smiley

  • #11   27. okt 2010 Det er også fair nok.. Men at du har vildt god erfaring med det, gør det ikke til det bedste anlæg.. Der er jo en grund til, at næsten ingen forhandler Kenwood i DK..

  • #12   27. okt 2010 DEr er nok ligeså mange meninger, som der er mærker...Men nu er det højttalere jeg spørger til. Har pioneer avic-x1-bt mit alles samt phoenix gold forstærkere. Den gode gamle M100, samt ZX450. Og JA.... Det banker Kenwood til enhver tid. Men højttalere er jeg mere nysgerrig omkring.
    evt også knap så kendte mærker.. Sjovt at prøve noget nyt.
    Ellers må man jo i gemmerne og sætte boston pro i bilen igen. Det ved man da, spiller godt.


  • #13   27. okt 2010 Anbefaler bare noget jeg har haft go erfaring med smiley Kenwood er sku godt. Basta! smiley

  • #14   27. okt 2010 focal lyder også spændende. Skal bare være alt andet end t-hansen skrammel samt 6x9". Det er ikke værd at sætte i en bil

  • #15   27. okt 2010 Vil bare ikke derud, hvor der skal laves en masse om i bile, for at man kan have andre højttalere i den. Må gerne kunne gemmes bag det originale gitter, eller så man ikke ser dem. HADER og jeg gentager... HADER når man kan se et sæt 6x9 i bagruden på en bil. For det første kan de ikke spille og for det andet ligner det crap.

  • #16   27. okt 2010 Tak for de mange ideér. Nu vil jeg prøve at se, hvordan der ser ud bag gitrene i bilen. OG så skal der handles ind smiley

Kommentér på:
Højttalere i bmw e36 sedan.

Annonce