{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

Subwoofer {{forumTopicSubject}}

Hej med jer
jeg ville bare lige høre hvilken subwoofer i sys jeg skulle købe, og hvilken en der passer bedst til bilens størrelse, her er der to link, over en 10" og en 12" ved bare ikk lige hvad jeg skal købe..

JEg har hørt at JBL skulle være rimlig gode, men hvis i har haft gode oplevelser med nogle andre, må i da meget gerne skrive..

12 " Sub
http://www.bildillen.dk/?mode=produkt&ID=317352

10 " Sub
http://www.bildillen.dk/?mode=produkt&ID=317351

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Subwoofer
  • #1   23. feb 2004 de spiller ok begge to.har selv 12"eren.2 stk 10" gi´r ca. det samme som en 12"..........

• #2   23. feb 2004 Hey...Hvis du påtænker at købe 12", så har jeg en JBL GT3 300 Wrms, 900 Wmax i lukket kabinet.
    Spiller rigtigt godt og prisen er noget mindre end bildillen tager for den 12" som yder mindre og uden kabinet.
    Skriv hvis det har intr. smiley
    JensGT500 - - - Sierra GT

• #3   23. feb 2004 Jeg har selv en 12" i min golf2 og det sparker for hårdt, dog kan det godt "runge" lidt for meget en gang i mellem, men det er jo valget.. enten en dyb bas (12") eller en der en meget kontant og skarp i lyden (10").
    Skal selv have 2 stk 10 boxter sat sammen med min 12" og så skrue lidt ned for den(ombygges i varmere vejr).

Hilsen Jonas E.

• #4   24. feb 2004 Jamen for den pris, kan du få en Boxter dB, så hvis det er lydtryk du går efter, skulle du nok vælge sådan en istedet.

Tag en af dine cdere med med den musik som du plejere at høre, og tag hør nogle forskel. For det er et temperamentspørgsmål, om hvilken højtalere og sub man vil have.

• #5   25. feb 2004 Ang. subwoofer! ville jeg bare lige sige at jeg var overrasket over hvor godt min subwoofer spiller i et lukket bagagerum....Det er en pioneer aktiv subwoofer hvilket betyder at den har indbygget forstærker.

Kommentér på:
Subwoofer

Annonce