511 visninger
|
Oprettet:
pioneer komponentsæt sammenligning? {{forumTopicSubject}}
hej BG
hvor ligger forskellen på de to sæt? udover prisen selvfølgelig...
Pioneer TS-C171PRS og Pioneer TS-E170Ci
jeg har ingen planer om at deltage i konkurrencen elelr noget... så kan "alm. dødelige mennesker" høre forskel på de to sæt? og hvad er forskellen?
mvh kevin
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 3 Emner: 19 Svar: 32
men der er forskel på selve enhederne så det afhænger af hvilken type musik du lytter til.
jeg ville klart fortrække 171 da den har enheder der er velegnet til lavherz områder til foreksempel Rock dybtone musik rytmisk.
vil du have en mere kontant tone skal du vælge den anden 170 da den vil være til f.eks. tecno , speed metal etc.
det er selvfølgelig meget meget firkantet ast op men håber det gir mennig, i sidste ende synes jeg du skal finde en forhandler der har begge , og så tage din yngligs musik med på en cd og så lytte til hvad du bedst kan lide, data kan du ikke bruge til meget andet en d at sikre at den passer til din autoradios effekt så den ikke overstyrer f.eks.
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 3 Emner: 19 Svar: 32
det jeg mener er at han ikke skal gå så meget op i selve dataen men mere på lyden, begge højtalere vil kunne opfylde de flestes behov , men mener man skal bruge meget mere tid på at finde ud af hvad det er for en type enhed man vil have i stedet for at sammenligne watt da der er stor forskel på hvordan det bliver målt ud , dog ikke mellem samme serie, her kan man godt bruge talene.
i sidste ende handler det om
ken jeg lige lyden på højtalen og kan den spille rent uden overstyring i min bil
jan 2004
Følger: 3 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 200 Svar: 843
det der mest afholder mig fra at vælge PRS er prisen da jeg skal bruge 2 sæt... og Ci kan jeg få 2 sæt billigere en ét sæt PRS...
er PRS virkelig så meget bedre til hverdags brug?
mvh kevin
jan 2004
så det jeg går efter er et anlæg i den bedre ende som ikke koster en formue og hvor der er stor risiko for at der bliver indbrud i bilen.
men vil da tage PRS hvis de virkelig er så meget bedre
mvh kevin
jan 2004
hvilken bil var det i?
mvh kevin
pioneer komponentsæt sammenligning?