{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

STØJ!!! {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Jeg håber der er nogen der er nørdet til anlæg..
Jeg har et problem med mit anlæg.
Problemet er at jeg har skiftet min gamle JVC afspiller ud med en Pioneer, og så har jeg stadig den samme forstærker og JBL 12 bas.. Og nu hvor jeg har skiftet den med Pioneeren der, så når jeg tænder afspilleren så begynder jeg at høre støj fra bassen af. Rumle lyde osv.. Men kun når jeg har Pioneer afspilleren. Så jeg har prøvet at skifte ISO stikkene ud men stadig samme lorte problem..

Er det noget med stellet at gøre eller er det forstærkeren?

- Pioneren er helt ny.. :S

Hjælp...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  STØJ!!!
  • #1   12. nov 2010 det kunne godt lyde som et stel problem. tvivler på det er forstærker stellen. nok mere radio stellen.

• #2   12. nov 2010 Havde samme prob i min golf smiley du skal slukke radioen og trykke en eller anden knap som regelt den store ind i 3 sec så kommer der sådan en "speciel menu" og der kan du sætte rear til, full, sub w og du kan sætte en anden også kan ik lige huske smiley læs instruktionen hvordan du kommer ind i den menu smiley

• #3   12. nov 2010 det er din stel udgang på phono kanalerne..
    du kan lodde en ledning mellem phono stikket og chassiset på din radio smiley har selv haft problemet med et par pioneer radioer

• #4   12. nov 2010 Ja tror jeg os.. Jeg prøver at undersøge andre stel steder jeg kan forbinde på.. hmm.. det kommer kun bassen af, og når man skruer ned for musikken. Så kan man høre det..

• #5   12. nov 2010 Underligt.. JVC anlægget havde jeg intet problem med.. Men jeg prøver lige det med "Specielle menu" der.. Ellers er det stel problem.

Tusind tak alle..

• #6   12. nov 2010 pioneer sygndrom det med stellen din forstærker SKAL ha ordentlig stelforbindelse seleholder eller lignende og sørg for at slibe ordentlig rent inden du monterer den så skulle det gerne løse probleet desto mindre du har brændt stelbanerne i din radio!
    det kan også være dine signal kabler da simpelthen er for bilige og af for dårlig kvalitet det har jeg før været udsat for

• #7   13. nov 2010 Jeg har prøvet at justere selve afspilleren med det dur ikk.. Der er stadig støj. Og jo jeg har monteret stellet ved seleholderen.. Måske derfor?! .. Men der var intet galt med støjen der jeg havde JVC anlægget i.. Ellers er det Pioneer som har sin sygdom :S..

Irriterende..

• #8   13. nov 2010 jamen synes du skal køre derud hvor du har købt den så må de jo hjælpe dig med problemet det er ihvertfald det jeg plejer hvis jeg ikke selv kan løse problemet
    men prøv for sjovt at trække nogen andre signal kabler og se om det fjerner problemet

• #9   13. nov 2010 pioneer har en svag stel bane så er din montage at forstærker ikke gjort rigtig ja så brænder den stelbanen af i pioneer´en

Kommentér på:
STØJ!!!

Annonce