{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Anlæg summer/skratter? {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Mit anlæg summer/skratter lidt som jeg tænder for det. Ingen af højtalerne er brændt af, og HU virker fint. Man kan ikke høre skratten/summen så meget når jeg skruer højere op. Kan det være en dårlig stel forbindelse? Jeg har sat stel til de store bolte ved sikkerhedscelen i bagagerummet, da jeg ikke kan finde noget bedre stel. Nogle forslag? Det er en golf 3 jeg har. Mvh Nick


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anlæg summer/skratter?
  • #1   18. nov 2010 skru ned for gain på forstærkeren:-) og så slib lakken af ved din stel... hvis det stadig er der vil jeg tro det er noget phono

  • #2   18. nov 2010 Der er rigtigt mange ting, der kan være skyld i det, men du må bare gå igang fra en ende af, med en fejlsøgning.

    Som Peter siger, så sørg for at alt maling er slevet af, ved dit stelpunkt. Hvis det er en svag summen, kan det også som Peter siger, være din forstærker der er skruet for højt op, i forhold til radion..

    Så er der den typieske med dårlig kabelføring og dårlige kabler.


  • #3   18. nov 2010 Du har vel ikke lagt strømkabel og forstærker kablerne ved siden af hinanden? Så summer de..

  • #4   18. nov 2010 Jesper P, nej det har jeg fået rettet. Så remoten og strømkablet.
    Peter L - Jeg har ikke en gain på forstærkeren smiley


  • #5   18. nov 2010 min gjorde det fordi jeg ikk havde lavet ordenligt stel og ja... så brændte radio'en stelbanen af... så kommer der summen... smiley

    ny radio og ordenlig stel...

    eller dårlige signal kabler...


  • #6   18. nov 2010 Tror ikke det er stelbanen, får det hele har spillet helt rent imens jeg har haft stel sat til som jeg har nu. Jeg kan prøve at chekke med phono/signal kabler.

  • #7   18. nov 2010 Nej det har jeg ikke? er det godt at lave den fra batteriet da? men forstår ikke helt, så skal jeg have et meget længere kabel som går helevejen fra batteriet til forstærkeren eller hvad?

  • #8   18. nov 2010 ja det har du ret i.

    jeg har en 4 kanals phoenix gold qx 4150 og har ikke kunne se nogle gain knap nogle steder. det er en meget gammel forstærker jo?


  • #9   18. nov 2010 Ja det gør de, men det er jo kun diskant og bass..
    jeg tænker på de der knapper som man skal til at skrue med en skruetrækker på.


  • #10   18. nov 2010 Jeg har kørt med alle de 4 knapper skruet helt ned, og jeg tror ikke det vil gøre den skratten bedre hvis jeg laver om på det.

Kommentér på:
Anlæg summer/skratter?

Annonce