{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

lyd hjælp {{forumTopicSubject}}

hej bg har problemer med mit anlæg .
har en kenwood 2 vejs forstærker 723 og den er sat til de 2 bagerste døre og hatte hylden . spørgsmålet er så om jeg kan sætte 2 små basser på 400 watt i og en anden bass på 350 watt til og hvis jeg kan hvordan skal jeg så gøre for har prøvet men det gir ikke rigtig noget godt bass lyd . . . hjælp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lyd hjælp
  • #1   22. nov 2010 Bilstereo er ligesom alt andet, skal det være godt, koster det kassen.. Og det kan man lige så godt vænne sig til... der findes utrolig mange lappeløsninger, og stort set alt sammen, er efter min mening, noget lort.. lav det ordentligt første gang.

  • #2   22. nov 2010 Ja.. i brugtmarkedet.. Men nu kommer det selvfølgelig også an på hvordan man definerer fornuftige penge smiley

    Personligt kunne jeg ikke finde på at bruge under 2.000 kr. på et nyt sæt højttalere.. smiley


  • #3   22. nov 2010 Ja okay.. det er rigtigt at der visse subwoofere som kan smadre derudaf til lave penge.. Men nu handler det jo også om hvad man går efter.. personligt synes jeg mange af de subwoofers der har det problem at de er bygget mod "SKRALD SKRALD" hvis du forstår.. Jeg er mere til en sub som ikke er så dominerende, men lige præcis lægger den bund der skal til.. Men igen.. smagssag smiley

  • #4   22. nov 2010 haha det kunne jeg godt tænke mig at høre.. og se.. hvis du gider må du meget gerne tage et par billeder og evt. noget video og sende til mig.. Er også selv lidt en hifiluder hvad angår udstyr hjemme smiley Men igen, det er ikke så meget bas jeg leder efter, snarere harmonien imellem alle toner smiley

  • #5   22. nov 2010 Det glæder jeg mig til.. kvaliteten er ikke heeeelt i top fra den optagekilde smiley

  • #6   22. nov 2010 haha ja så kan jeg sgu godt se problemet smiley

  • #7   22. nov 2010 syns nu ellers at mit anlæg til 6500 spiller ganske udemærket... smiley

    men ska ud og bruge en lille tudse mere fordi jeg selv vil ha mere... smiley


Kommentér på:
lyd hjælp

Annonce