1.352 visninger
|
Oprettet:
fordelerblok til strøm {{forumTopicSubject}}
Sidder og køber anlæg ind til en af mine venner, men ved ikke rigtigt hvad de der fordeler blokke er, der kommer til at sidde 2 forstærker hvad for en skal man så bruge ?
jul 2010
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 22
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 157 Biler: 5 Emner: 194 Svar: 4.630
Lige præcis derfor, tager man ud ii en forretning og får den fornødne hjælp og service, fremfor at handle på netttet. Bare min mening.
Tilbage til dit spørgsmpl, så gør den hvad den hedder "fordeler".. Man fordeler kun + ledningen, aldrig stel.
jun 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 59 Svar: 204
jun 2008
jun 2006
Michael.. Hver enhed skal have hver sin stel.
jun 2008
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 78 Svar: 214
God fornøjelse
jun 2008
jun 2006
Der er ingen der siger, at man skal lave et nyt stelpunkt til hver enhed, men at hver enhed skal have sin egen stel. Tager man en lige lang ledning, fra samme stelpunkt, vil man unægteligt få en bedre og mere ensartet stel, end ved at fordele den. "Man skal altid huske hvad ens egne holdninger/metoder er og hvad der teoretisk og praksis er korrekt."
jun 2006
Angående netsalg, så er det da fint at du kan læse mellem linierne. Du har jo også flere gange vist din skixofreni, så hvorfor ikke blive ved.
Fortæller jeg en mand i Jylland, at han skal handle i en forretning, for at få en ordentlig service, så kan jeg da virkelig godt se, at det har noget at gøre med mig.. Flot!!! Det du glemer, er at jeg rent faktisk fortæller folk, at det er for at de kan LYTTE til FORSKELLIGE produkter og derved danne sig deres eget indtryk af tingene, inden de køber noget, de ikke vil være tilfredse med. Men at du kan danne dig en helt anden mening udfra det, må jeg da tage hatten af for.
Nej, vi er absolut ikke enige i, at det er det samme at fordele, som at køre fra samme stelpunkt. Hvis du endelig VIL spille klog, så gør det rigtigt. Fordeler du f.eks en 20mm2 ud i flere ledninger, så er det stadig den ene 20mm2 der fordeler sig, til flere enheder. Tager du derimod en 20mm2 til hver enhed, fra samme stelpunkt, så får hver enhed, en 20mm2 stel, direkte fra bilens stel. Så med ren logisk tænkning, kan man her udlede, at du vil få en meget bedre stel, ved at køre stel fra bilen og direkte, fremfor en fordeler.
Hvad du så selv ville gøre og mener andre gør, er rimelig irellevant, i den her sammenhæng.
Så igen kan jeg sige, at du har HELT ret til din egen mening, men lad være med at fortælle at andre ikke er kloge nok, når du tydeligt beviser her, at det er dig selv der halter lidt tilbage.
Jeg har sagt min mening, så svarer ikke længere tilbage i det her indlæg.
fordelerblok til strøm