{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fordelerblok til strøm
  • mads d
    mads d Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 22
    #1   22. nov 2010 mener kun det skal bruges hvis mann skal dele 1 kabel ud til flere eller modsat smiley

• #2   22. nov 2010 Lyder da ikke som om, at du er den bedste til at vælge anlæg til din kammerat, hvis en fordelerblok kan dorvirre dig :0)

Lige præcis derfor, tager man ud ii en forretning og får den fornødne hjælp og service, fremfor at handle på netttet. Bare min mening.

Tilbage til dit spørgsmpl, så gør den hvad den hedder "fordeler".. Man fordeler kun + ledningen, aldrig stel.

• #3   22. nov 2010 Okay smiley ,, Jamen jeg prøver bare også ser vi hvordan det bliver.

• #5   22. nov 2010 Og forstærkeren skal havde en hver ?

• #6   22. nov 2010 Tobias.. Det er en diskussion, jeg slet ikke gider komme ind på..

Michael.. Hver enhed skal have hver sin stel.

• #7   22. nov 2010 Okay tak

• #8   22. nov 2010 Husk nu sikringer og kort stel og kort + fra batt. til sikring;)

God fornøjelse

• #9   22. nov 2010 Jo tak, har husket sikringer smiley

• #10   23. nov 2010 Jesper.. Du skal ikke beynde på dit nedladende pis igen, for det er godt nok til at brække sig over. Det er noget pis at fyre af, at det skulle være dårlig service, at vejlede manden korrekt.

Der er ingen der siger, at man skal lave et nyt stelpunkt til hver enhed, men at hver enhed skal have sin egen stel. Tager man en lige lang ledning, fra samme stelpunkt, vil man unægteligt få en bedre og mere ensartet stel, end ved at fordele den. "Man skal altid huske hvad ens egne holdninger/metoder er og hvad der teoretisk og praksis er korrekt."

• #11   24. nov 2010 Jesper..Det er fint du har din egen mening, men det er nedladende at skrive, at du sår tvivl omkring min veljledning og service, på baggrund af at jeg faktisk vejleder korrekt i det her indlæg, fremfor dig. Og så lad være med at sidde og belære mig, om hvad man skal forvente og ikke forvente, i et offentligt forum. Jeg ved iudemærket godt hvordan tingene hænger sammen, men du er så pokkers provokerende og bedrevidende nogengange, så det er helt forfærdeligt.
    Angående netsalg, så er det da fint at du kan læse mellem linierne. Du har jo også flere gange vist din skixofreni, så hvorfor ikke blive ved.
    Fortæller jeg en mand i Jylland, at han skal handle i en forretning, for at få en ordentlig service, så kan jeg da virkelig godt se, at det har noget at gøre med mig.. Flot!!! Det du glemer, er at jeg rent faktisk fortæller folk, at det er for at de kan LYTTE til FORSKELLIGE produkter og derved danne sig deres eget indtryk af tingene, inden de køber noget, de ikke vil være tilfredse med. Men at du kan danne dig en helt anden mening udfra det, må jeg da tage hatten af for.

Nej, vi er absolut ikke enige i, at det er det samme at fordele, som at køre fra samme stelpunkt. Hvis du endelig VIL spille klog, så gør det rigtigt. Fordeler du f.eks en 20mm2 ud i flere ledninger, så er det stadig den ene 20mm2 der fordeler sig, til flere enheder. Tager du derimod en 20mm2 til hver enhed, fra samme stelpunkt, så får hver enhed, en 20mm2 stel, direkte fra bilens stel. Så med ren logisk tænkning, kan man her udlede, at du vil få en meget bedre stel, ved at køre stel fra bilen og direkte, fremfor en fordeler.

Hvad du så selv ville gøre og mener andre gør, er rimelig irellevant, i den her sammenhæng.

Så igen kan jeg sige, at du har HELT ret til din egen mening, men lad være med at fortælle at andre ikke er kloge nok, når du tydeligt beviser her, at det er dig selv der halter lidt tilbage.

Jeg har sagt min mening, så svarer ikke længere tilbage i det her indlæg.

Kommentér på:
fordelerblok til strøm

Annonce