Valg af ny forstærker min Steg er død {{forumTopicSubject}}
Jeg har desværre ikke haft Steg i særlig lang tid..
Den nåede at starte op 4 gange for den gik kold første gang, så fik jeg lavet den hos dansk auto hifi i køge.
så gik det galt igen, alt lyste som det skule den var ikke gået i protect den var bare død. Og ved at sub kablet har haft ramt hinanden plus/minus da konen skulle fylde bilen med lort og subben skulle ud.
Nu har den været til reperation en lille måned og alle udgange er skiftet og strømforsygningen er skiftet, den er stadig død.
Så skal bruge et andet alternativ og helst et som ikk er så følsomt, som godt kan tåle lidt hvis lige noget rammer noget forkert eller den i det mindste går i protect.
Har ALDRIG prøvet noget med de JBL og sidst audison forstærkere jeg har haft som har været så skrøbeligt.
Men den spillede satme godt, men nu mangler jeg en ny???
Nogle gode ideer, og den kan selvfølgelig købes den anden for et beskedent beløb eller være med i en bytte handel hvis en mener han kan fikse den.
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 261 Svar: 1.921
mar 2005
Følger: 48 Følgere: 48 Biler: 6 Emner: 19 Svar: 108
Jeg går ud fra at dansk auto hifi har styr på det de laver og har kæmpet mange timer UB for at få liv i den.. Så håber jeg han har
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 261 Svar: 1.921
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 58 Biler: 5 Emner: 450 Svar: 6.194
men de koster nu os lidt knaster...
carsound sælger dem...
mar 2005
Så jeg køber gerne noget brugt, skal bare sidde i min varevogn. Men pænt feset det ikke spiller.
Men kan sgu ikke huske om det var en K402 eller 401 jeg købte har den ikke liggende her. Men det spillede faktisk godt, kun mine diskanter i combo sættet der piver lidt når den får max gas..
Men skal minimum yde det samme som jeg havde.
jun 2009
Følger: 76 Følgere: 122 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 13.367
Kan godt lide du nævner genesis og MDS i samme sætning... Genesis er kvalitet der desværre måske snart udgår... Og MDS er kinagøjl der er blevet opreklameret til det kvalmende...
jun 2009
Hva med at prøve Audison igen måske? eller hvad med Eton... det er sgu fede forstærkere... eler evt Ground Zero... Har aldrig haft t problem med min GZ forstærker...
mar 2005
Ellers ville jeg prøve en Steg K402 Så der da power nok, lyder som om jeg har været rimelig uheldig.
Men kunne godt være man skulle prøve noget andet
jun 2009
mar 2005
Skulle ikke tro der kunne komme så god lyd i en blik dåse af en picasso uden at gøre noget vildt ud af det.
Valg af ny forstærker min Steg er død