{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

HU {{forumTopicSubject}}

har lige købt ny Head unit´.
men den gamle gemte ikke radio stationerne eller indstillingerne når man slukkede bilen igen og gør den nye heller ikke så har ingen anelse om hvad der sker.
er der nogle af jer der kan hjælpe mig eller fortælle mig hvad der sker eller hvad jeg skal gøre for er træt af at indstille hele tiden
Bilen er en seat cordoba 1,6 eller 1,8 ( er lidt i tvivl) fra 97

håber i kan hjælpe mig da jeg er møg træt af det nu hver gang jeg starter bilen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HU
  • #1   29. nov 2010 det er de røde og gule ledninger bag på radioen (: konstant plus(normalt gul) ska sættes til den ledning på radioen der står den skal til og tændingsplus (normalt rød) ska til ignition bag i radioen (:

  • #2   29. nov 2010 er det på de origanle ledninger? eller er det på det der iso stik eller hvad det hedder? som fulgte med radioen?
    og skal netop os selv tænde radioen når bilen starter så det er intet og os helt fint hvis jeg selv skal slukke den igen men der er os et andet problem det er at jeg ikke kan tænde radioen uden at der skal tænding på så hvis jeg bytter om på de ledninger kan den så os startes uden og skulle have tænding på?

    men når jeg så bytter om på de ledninger står radioen så ikke med konstant strøm? eller er det kun indtil man selv tænder og slukker den?


  • #3   29. nov 2010 og samtidig gemmer den os radio stationer og diverse indstillinger?
    men hvilke nogen af dem var det? de originale eller dem der fulgte med radioen?


  • #4   29. nov 2010 okay men prøver og kigge på det imorgen ellers må jeg vende tilbage her til men tak for hjælpen smiley

  • #5   29. nov 2010 "Hvis du bytter rundt på den gule og den røde, så kan radioen tænde hele tiden"

    Forkert. Den vil kun kunne tænde hele tiden, hvis begge ledninger får konstant plus. Og det gør de ikke ved at bytte rundt. Elllers er det rigitgt nok, at de skal byttes rundt. Og det er selvfølgelig i radiostikket, da det er lavet til det.


  • #6   29. nov 2010 så er det gjort og det virker sgu tak for hjælpen smiley

  • #7   30. nov 2010 Mikkel p har ret andgående min bil det virker fint og helt perfekt som jeg vil have det

Kommentér på:
HU

Annonce