Line in på head unit Line in på head unit
Hej alle..
Jeg vil gerne sætte min Ipod til mit anlæg i dytten, men har et lille problem. I min head unit (sony cdx-ca680x) har jeg ikke en "line in" indgang, men en "audio bus in".
jeg har forstået det sådan at man kan sætte en eller anden cd box til denne indgang, men det er ikk lige det jeg skal bruge den til.
jeg har også forstået at man kan sætte en kildevælger på -har fundet "sony xa-300"
( http://www.sony.dk/view/ShowProduct.action?product=XA-300&site=odw_da_DK&pageType=Overview&category=ICM+Visual+Entertainment ) der skulle løse problemet.
(endda ret godt -jeg får faktisk 3-4 indgange) men fætteren koster ca. 1600 via edbpriser.dk
kan det virkelig passe at jeg er nødt til at anskaffe mig sådan en? og kan jeg ikke få løst problemet på en lidt billigere måde? og hvordan?
anders
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 33 Biler: 10 Emner: 437 Svar: 5.065
aug 2005
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 8
jeg søgte lige på nettet, og der findes åbenbart rigtig mange forskellige typer og priser på sådan nogle.
- er der noget man skal holde sig fra?
- ku se nogle skulle have strøm via cigerettænderen -bruger alle sammen strøm?
- og kan jeg ikke bruge den her "audio bus in" indgang til noget?
jan 2005
Følger: 14 Følgere: 10 Emner: 13 Svar: 745
Hvad angår din Audio Bus In vil jeg tro du har samme problem som jeg - mit BOSE anlæg har heller ikke Aux/Audio In, også sit eget bussystem, hvor man skal have et specifikt modul...
aug 2005
aug 2005
er der nogen der ved om der findes nogle efterligninger? eller om man kan snyde HU'en til at tro der er sådan et modul sat til?
jan 2005
Følger: 10 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 10 Svar: 60
jan 2005
Følger: 10 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 10 Svar: 60
Autoradio Med Changer indgang
du kan købe det på: www.centersalg.dk/shop/default.asp
Line in på head unit