{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hey der er nogen der ved den er god
  • #1   18. dec 2010 xzound er ikke noget værd

• #2   18. dec 2010 Jeg er helt sikker - overskriften er på ingen måde god!

• #3   18. dec 2010 - Stenskrog -

Hehe good one smiley

• #4   18. dec 2010 Lasse J - jamen seriøst....
    Hånden på hjertet - hvor mange har læst brugerbetingelserne fra ende til anden, og hvor mange ud af de få procent der har gjort det, kan huske dem bagefter?

Men brugeren har været oprettet på BG i fire år... Det burde være tid nok til at indse at sigende overskrifter er vejen frem!

Hed emnet nu f.eks. "Xzound AVX200 - erfaringer?" så ville alle der ikke aner noget om den pågældende HU holde sig væk fra emnet, og dem som vidste noget om det ville måske i højere grad kigge... - ret ærgerligt hvis Xzound ekspertEN over dem alle havde besluttet sig for aldrig mere at læse i emner med total intetsigende overskrifter... smiley

Go weekend smiley

• #5   18. dec 2010 hold dig langt væk fra det og køb alpine i stedet selv den billigste er beder en de fleste dyre så alpine er alle pengene vær

• #7   18. dec 2010 Leo P - Busted! smiley
    Jeg gider ikke mere sne, og jeg sidder og skriver projekt hvor deadline nærmer sig....

Men alt med måde, ik? smiley

Generelt er der vel en grund til der er regler... Uanset om vi snakker færdselsregler, brugerbetingelser, almindelig sund fornuft
    - men ok, ved godt at nogle mener at regler er til for at blive brudt smiley

• #10   18. dec 2010 Heh, point taken...
    Well, i bilen overholder jeg fartgrænserne 100% altid...

Men uanset hvad, så vil emnestarter også selv få mere ud af en mere konkret overskrift!

Og i forhold til spørgsmålene så kan jeg svare på det sidste
    - TIl en 2001 Mondeo bør der kunne fås en blændeplade der fylder hele det hul som den originale radio efterlader... I midten af den er der plads til en alm DIN størrelse radio
    Om de plader kan fås hvor der er plads til 2-DIN enheder ved din lokale Ford-forhandler

• #11   18. dec 2010 Jeg vil på det stærkeste fraråde dig at købe sådan en, det er ik meget værd...

• Steen  S
    Steen S Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 188
    #12   18. dec 2010 Jeg er med Stenskrog. Intetsigende overskrifter stinker. Den værste den er da "Kan nogen hjælpe ?" arrgh !!

Kommentér på:
hey der er nogen der ved den er god

Annonce