{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 din ramme til altea ? bestilles??
  • #1   19. dec 2010 hos seat vel ?

• #2   19. dec 2010 Det gør jeg da.. Så mon ikke også andre gør..

• #3   19. dec 2010 Bdog, og det du mener er ? smiley

Jesper, kan egentligt godt være, smiley men de er sikkert pænt dyre med deres priser!

• #4   19. dec 2010 Jeg svarer på dit spørgsmål.. Du spørger om nogen sælger dem.. JA, jeg sælger dem.. Og når jeg sælger dem, er der sikkert tonsvis af andre bilstereobutikker, der også sælger dem..

Hvilken del, var det der fik dig til at blive forvirret? :0)

• #5   19. dec 2010 ^^ Hvis du så samme tid ser det fra min syns vinkel, så har jeg jo skrevet om der er nogen som "ved om der skulle være en butik"

Din tekst: Det gør jeg da.. Så mon ikke også andre gør..

så tænkte om du var flabet og skrev det på denne her måde: Det gør jeg da "det ved jeg" så mon ikke også andre gør "så mon ikke også andre ved det" smiley

Udover det, så vidste jeg inderst inde også at du køre noget forretning! smiley Er det i hvidovre ? og hvad skal du have for sådan en ramme ? smiley

• #6   19. dec 2010 køb dem orig. ved Seat eller hos en tyskforhandler. Bliv medlem på vagcars.dk, så får du rabat ved tyske forhandlere. Sådan gjorde jeg. Ikke noget med at købe noget uorig.

• #7   19. dec 2010 T K

Det var for at få fat i noget til imorgen, da jeg skal teste et anlæg til bilen! smiley men prøver klart Seat, med mindre BDOG selvfølgeligt er klar på noget ?:D

• #8   19. dec 2010 du behøver ikke rammen for at teste anlægget smiley

• #9   19. dec 2010 Har ingen butik i Hvidovre.. Har slået begge butikker sammen, til en større butik i Valby.

JEg ved ikke om jeg har nogen på lager, før jeg kommer ind i butikken. .Så skal du bruge den i morgen, ville jeg nok også prøve Seat.

Og til TK.. Nu er det en plastik ramme vi snakker om, så om man køber den originalt, eller uoriginalt, kan da være fløjtende ligegyldigt.

• #10   19. dec 2010 T K Det er rigtigt smiley der mangler jeg dog også adapter! -.- men hvis det spiller og er lækkert, så har jeg jo tænkt mig at beholde det i bilen! smiley der for det kunne være fedt med en ramme med det samme! smiley

• #11   19. dec 2010 **BDOG** _

ja okay, vil jeg så prøve!

okay, kunne da være man skulle kigge forbi en dag og se hvad det er for noget ? smiley

• #12   19. dec 2010 korrekt, men radioen skrues jo fast i konsollen, og rammen monteres så med nogle gule clips hos seat i hvert fald.

Man kan sikkert godt købe uorig., men jeg har bare et par gange oplevet pasformen ikke er 100 på uorig. også kan man godt ærge sig lidt over at have sparet der. kan self. have ændret sig siden sidste år.

• #13   19. dec 2010 Nu har jeg solgt bilstereo i snart 7 år og har aldrig oplevet en radioramme, der ikke passede til de biler, de nu engang er købt til..

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad andre sælger og hvor de får deres fra.

Kommentér på:
2 din ramme til altea ? bestilles??

Annonce