{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

ang.. for meget bass eller ej...?? {{forumTopicSubject}}

hey der ude har tænkt mig og smide min 12 t bass på 3000 whatt yder 900 rms og 2 10 t bass på 1000 eller 1500 whatt jeg ikk har købt endnu men samme mærke boos blade.. som min 12 t og 2 forstæker monoblock . på 3000 whatt købt sammen så de kan passer i ehatt osv .. men skal havde 2 10 t bass som jeg køber snart, ..
men ville det være for meget bass i en opel vectre ikk de helt gamle klamme men fra 98 og frem af


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang.. for meget bass eller ej...??
  • #1   25. dec 2010 Det er fuldstændigt sort det du skriver..
    Hvad er dit spørgsmål?


  • #2   25. dec 2010 Puha, en masse mundgøjl, der blev hældt ud i det indlæg..

    Hvis jeg forstår det rigtigt, så vil du spørge, om 3 basser bliver for meget i din Vectra?

    Der er INGEN der kan svare dig på, om det er for meget.. Det kommer HELT an på, hvad DU syntes er for meget bas. Nogen syntes en 8" er for meget, andre kører med 12 basser i bilen, bare for hyggens skyld..

    Det eneste du skal huske at tænke på, er at dine højttalere jo også skal kunne følge med, så bassen ikke overdøver dem.
    På den anden side, kan det jo også være at du er ligeglad med det. Havde en kammerat der kørte rundt med 2x18" CW basser og kun ét sæt diskanter ud over det og han var tilfreds.

    Så alt i alt, et spørgsmål ingen herinde kan give svaret på.


  • #3   25. dec 2010 kun hvis du har ternede pingviner med i bilen, som sidder på underkopper og klapper med et fingerbøl

  • #4   25. dec 2010 Har tænkt mig og smide min 12" bas på en 900 rms forstærker og 2x10" basser på en forstærker med 1000 eller 1500 watt..
    Ville det være for meget bas i en opel vectra?

    Så kort kunne dit indlæg have været :0)


  • #5   25. dec 2010 men ville det være for meget bass i en opel vectre ikk de helt gamle klamme men fra 98 og frem af

    det eneste her der er klamt er da dit indlæg med alt det volapyk


  • #6   25. dec 2010 Så så Allan.. Nu følte du dig jo bare truffet, fordi du har sådan en slæde :0) Ikke værd at bruge tid på den diskussion..

  • #7   25. dec 2010 **BDOG** _
    ja det også rigtigt, go jul


  • #8   25. dec 2010 behøver men sætte en anden genraror på der lader bedre når man os sætter støre eller bare bedre batteri i stort nok self.

  • #9   25. dec 2010 God baghjul :0)

    Lasse.. Kommer jo igen an på, hvad du sætter i af batteri og hvilken generator du har på i forvejen.. Det er lidt sjovt, at du bare ignorerer alle kommentarer og bare spørger om endnu et spørgsmål, der ikke kan besvares, sådan lige.


  • #10   25. dec 2010 julen varer lige til påske **BDOG** _


  • #11   25. dec 2010 undskyld men er der ikke nået med at det let kan blive til nået pis med forskællige størelser på basserne eller er det bare at få de indstillet?

  • #12   25. dec 2010 undskyld men er der ikke nået med at det let kan blive til nået pis med forskællige størelser på basserne eller er det bare at få de indstillet?

  • #13   26. dec 2010 christian B

    Det bliver meget let til noget pis... Og hvis man ikke ved hvad man roder med skal man ikke begynde at blande størrelser... alt for ofte ser man komplette amatører (Ikke ment som tilsvining kun ment som personer med manglende erfaring og viden) smide enheder i bilen uden at tænke på fase problemer osv... Alt for ofte bliver det noget LORT... sagt pænt...


Kommentér på:
ang.. for meget bass eller ej...??

Annonce