{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

radio? højtalere? {{forumTopicSubject}}

dav har lige fået nye højtalere http://carsound.dk/produkt.asp?id=8979&pk=1&produkt=Alpine_SPG-69C2

så ville lige høre om en pioneer 5200 sd ikke kan spille dem lidt op for med den radio jeg har nu er det ihvertfald ikke noget at råbe hurra for det skratter bare som en gal

og ved godt jeg skal have en forstærker for at udnytte det optimalt men har jeg ikke råd til lige pt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  radio? højtalere?
  • #1   27. dec 2010 De højttalere burde kunne spilles op, af en hvilken som helst radio.

Sikker på du ikke bare skal skifte dine ledninger?

• #2   27. dec 2010 kan godt være det er ldningerne men hvad hvis nu at plus og minus sidder forkert?

og den radio jeg har nu er sådan en blaupunkt med bånd afspiller?

• #3   27. dec 2010 Hvis den ene er vendt forkert, modspiller det hiannden og lyder dårligt.

Hvis de begge er vendt foirkert, kan det ikke høres ved lav spilning, men kan godt høres, ved høj spilning.

• #4   27. dec 2010 og jo en ny radio ville hjælpe en del... kunne spille hvad der minder om 30 på min på min pioneer´s volume skalle med den org. toyota båndradio. efter jeg smed en pioneer DEP700BT i så kan jeg fyre den op på 50. før det lyder skidt... så en goid radio ville nok løse det problem. + du tjecker begge enheder spille samme vej. og skuber sig op/frem samtidig....

Kommentér på:
radio? højtalere?

Annonce