{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Anlæg Spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Jeg går og overvejer og skifte lidt ud men i den forbindelse mangler jeg lidt erfaring med det mærke..
Jeg har Pt Cerwin Vega 6.5 Foran og Cerwin Vega 6x9 bag i.. Tre TNT forstærkere og 2 Cerwin Vega 12 "
Med tiden skifter jeg også forstærkerne osv men tag det hen af vejen.
Jeg overvejer så og skifte selve højtalerne ud til de to her..

Foran
http://bilxperten.dk/ProductView.aspx?Id=98ca66f2-81e0-4581-84b7-b4ca0c009e5d
Bag i
http://bilxperten.dk/ProductView.aspx?Id=aeab0ae0-ea27-40ea-8cd2-662baae6c5af

Er De gode og noget der er værd og ligge penge i. Ved godt godt det er øre der skal tale sin sag men nogen som har kendskab til mærket osv.. Og kan de være der for ruden da de ser lidt små bredde ud dem som skal foran ? De skal sidde i en Corolla E10

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anlæg Spørgsmål
  • #1   4. jan 2011 fosgate så går du aldrig helt gal i byen smiley

• #2   4. jan 2011 Jesper S Så du står inde for det er godt ? smiley

• #3   4. jan 2011 Jeg har har kun hørt godt om fosgate... men har aldrig selv haft det... jeg er mere til pioneer og infinity

• #4   4. jan 2011 Henrik H:: Har jeg også men kunne jo ske nogen her inde kørte med en af de sæt eller begge to og viste lidt mere omkring det smiley

• #5   4. jan 2011 Rockford fosgate er ikke videre imponerende i mine øre, forstærkerne i Power serien er dog ret så effektive... Jeg kunne komme på de første 15 - 20 mærker jeg hellere ville kigge på... Men husk nu vi på ingen måde kan direkte vejlede dig, da lyd er subjektivt og du derfor bør vælge efter hva du synes lyder godt... Brug tid på det og kom ud og få lyttet en masse... Jeg kunne sige meget jeg gerne ville have, men ikke sikkert det ville lyde godt i dine øregange jo smiley

• #6   4. jan 2011 ved godt det er mine øre som afgøre det og nu skal jeg ikke have udstyr i til rigtig mange penge osv jeg er ikke proff omkring lyd smiley søger blot noget som giver en okay lyd ved høj musik.. og har været tilfreds med vega men ville godt op i noget bedre smiley så vil blot vide om de er noget værd eller det er helt hen skoven.. jeg skal også ud og lytte mig frem først det er helt sikkert men var bare inde på det mærke da mange talte godt om det.

• #8   4. jan 2011 jamen Vega er ikke hva det har været... Og generelt er det jo ikke virkeligt velspillende grej de er kendt for... ;)... Du kan sagtens lave nogle fornuftige opgraderinger... evt gøre det så fornuftigt at du bruger alle pengene på et rigtigt lækkert frontsæt, og dæmper baghøjttalertne eller slukker dem helt... smiley

• #9   4. jan 2011 jeg søger bedre lydkvalitet.. Højre nej tak fik ondt i hovedet af det jeg har for det er meget "larm" hvis i forstår.. Skal også have skiftet forstærkerne ud på et tidspunkt men tag det stille og roligt der skal os være penge til det hele jo smiley så starter med højtalerne.

Ja os det jeg gør ;P dem jeg har overvejet er jo nogen af de lidt små dyre for dem har jeg kun hørt rigtig godt om..

Vega var gode som første sæt smiley ingen tvivl om de kan larme og de kan gøre så folk vender sig.. nu vil jeg så bare op og have noget som kan spille godt og lyde rigtig flot på stor set alt slags musik næsten.

• #11   4. jan 2011 har faktisk overvejet og dæmpe hele bilen ja har jeg ikke endnu... og kan jeg os tydeligt høre på lyden jeg ikke har smiley men som sagt skal jeg ikke have proff lyd i bilen så skal ikke smide flere kg i den for at få den 100 % godkendt til lyd ;P hvis du forstår.. Har et okay anlæg men vist ikke med den bedste output af det jeg har hørt.. Men det ville jeg ikke så gerne af med og skal det skifte har jeg kun et valget går på og det er alpine..

Lyden er cdèr eller mp3 filer fra en usb og orginal musik dvdr.. så kvaliteten af lyden skulle gerne være 100 % i top.. jeg ved nemlig det på virker det rigtig meget.

Men har det hele i overvejelse pt men som jeg skrev tidligere køber jeg ikke alt udstyr på engang da jeg os gerne vil kunne leve lidt ;P så kommer hen af vejen som der er råd til det. Men rigtig mange tak for rådet smiley sætter jeg stor pris på.

• #13   4. jan 2011 wow ja den var så helt ny smiley hvis jeg skal i gang med og lyd tætne den kan jeg lige så godt købe det der specielt noget vi kan sætte på den så den bliver lydsvag i mens jeg gør det som du beskriver der smiley

Har et Pioneer flipskærms anlæg derfor jeg ikke lige vil skifte det ud da det er omkring ½ år gammelt ;P

Hvad så når den er lydtæt ville du så skifte højtalerne ud ?

• #15   5. jan 2011 kør ud og lyt. syntes audiosystem. spiller super fedt. og audiosystem kompo for and 6x9´er bag i (som er skruet godt ned så du ikke bliver forstyret at laden bag fra og så 2stk af deres 12" samt en 402 og 201 fra steg så du godt kørende... (steg skal købes brugt

Kommentér på:
Anlæg Spørgsmål

Annonce