{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.244 visninger | Oprettet:

Ombygning af Audi 100 C4 til A4 navi {{forumTopicSubject}}

Så gik jeg i gang med eftermontere rns-d navigation i min 100 C4

Det er noget af en ombygning da der skal skæres meget i plastic delene indvendig.

Jeg har også fået fat i A6 koffangere og dørlister så den skifter snart markant udseende udvendig også

http://bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=73629

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ombygning af Audi 100 C4 til A4 navi
  • #1   16. jan 2011 hvorfor bruge så meget tid på så lille en navigation som ud over det er mega dårlig sikkert? smiley
    Bliver fedt ja men du kunne da bygge mange andre federe ting ind der kunne du ikk? Som endda virker bedre smiley

• #2   16. jan 2011 Sikkert men jeg sigter efter originalt look og jeg kan godt li den model.

Den passer fint til mit behov

For mit vedkommende er looket mindst lige så vigtig som funktionalitet og lyd.

Jeg kan ikke fordrage sådan et thansen cockpit hvor radioen rager 5cm ud i kabinen fordi den skal kunne være i et 1din hul.

Linierne skal flugte og passe sammen smiley

• #3   16. jan 2011 Men når bilen er bygget om til at kan tage 2 din er det jo heller ikke noget problem at skifte den ud senere til et andet 2din anlæg.

• #4   16. jan 2011 Anders J:
    hehe ok smiley
    tænkte nu heller ikk på sådan noget klamt thansen look men mere noget med en telefon eller en tablet man kunne bygge ind smiley ville være ret fedt smiley
    Men ja smiley Smag og behag smiley

• #5   16. jan 2011 Rigtig lækkert projekt at gå i gang med. Elsker OEM ombygninger...

Jeg forstår dog ikke hvad idéen er i at oprette et album før det er færdigt?!
    Over 50% af albums'ne er fra opbygninger der aldrig er blevet til noget og aldrig er blevet færdiggjort, og det er en skam at de få vellykkede projekter skal druknes i dette.

Kommentér på:
Ombygning af Audi 100 C4 til A4 navi

Annonce