{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.389 visninger | Oprettet:

Xzound.... NO "BIIIP´ING" GO GUTTER! {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg fandme fået nok af det lort til Xzound!

Vil lige dele min erfaring om et par af deres produkter, så i ikke laver samme dumme fejl. I spare nogle penge og køber noget crap!

Jeg har haft 2 anlæg derfra, min konklusion er følgende:

Deres lyd output, uanset om det er mp3, lyd cd, AUX osv, så er den altså bare dårlig! der er en meget "bølget / digital" lyd i stemmerne, og det er LAAANGT FRA RENT!
Nu sir i sikkert; "MIT LYDER GODT! HAR EN ANDEN FORSTÆRKER SAT TIL" BLA BLA BLA....
Uanset forstærker osv, er det din HU der sender lyden ud jo... havde selv Rockford Fosgate sat til alle mine højtalere, = CRAP ANYWAYS!
Deres finish ligner noget værre bras fra kina!

1 Råd er hermed: LAD VÆRE MED AT SPARE PÅ HU FRA XZOUND!

Indrømmer at jeg har dummet mig ved at købe det overhovdet, men sket er sket og i får nu min erfaring GRATIS! smiley

Havde dog også et sæt komponenthøjtalere sat til;

= Crap... Der er ingen dyb tone i deres højtalere, det er skingert og skriger direkte i ørene... der mangler en helhed, mere fylde, ja det er direkte lort deres højtalere...

2. råd er hermed: DERES HØJTALER = LYDEN AF DIT WC NÅ DU LAVER TOUCHDOWN!

Skiftede først mine højtalere ud, med nogle bedre nogle = WOOOOW "kan det virkeligt passe? så meget forskel?"

Herefter skiftede jeg HU ud med noget bedre: WOOOOW " MOOOOOARRRR JEG HAR FÅET EN ORGASME I ØRET!!! HVA SKEEEER DER???"



Jep! nu ved i det endnu mere end i vidste det før: IKKE KØB XZOUND!!!

vil skide på om lyd er en smagsag... hvis DU sys Xzound lyder godt, så er du da vidst tonedøv eller retarderet?

Der er jo nok en grund til at ægte HI-FI koster kassen... smiley

BAD SOUND KILLS GOOD MUSIC! AND THAT´s IT!!!

(Og det kan der ikke spares eller diskuteres på)

MIN MENING! Håber jeg har "Reddet" jeres fremtidige økonomi, så i ikke bruger alle jeres penge på Xzound, og derefter skal købe en masse nyt fordi i finder ud af det er crap! smiley

Lyt til det i vil købe INDEN I KØBER DET!!!

Mvh. Mikkel der hader Xzound smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xzound.... NO "BIIIP´ING" GO GUTTER!
Kommentér på:
Xzound.... NO "BIIIP´ING" GO GUTTER!

Annonce