{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

2 vejs VS 3 vejs {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal have skiftet højtalerne i min honda, jeg vil ikke have forstærker i.

Jeg har ledt på nettet men kan sku ikke finde rundt i det store marked.

Hvad er den egentlige forskel på 2 vejs og 3 vejs højtalere, og hvad vil i anbefale?

Er der noget specielt jeg skal se efter når jeg leder og er der noget hvor man får mere for pengene end andre steder/mærker ?

Mange spørgsmål men håber nogen kan redde mig ud af det her problem smiley

Mvh Martin

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 vejs VS 3 vejs
  • #1   13. feb 2011 2 vejs - enhed til diskant og enhed til mellemtone (som regel)
    3 vejs - Enhed til diskant, enhed til mellemtone og enhed til bas (som regel)

For at få noget ordentlig lyd SKAL du have forstærker.. en god radio leverer ikke mere end 15-20 wrms.. Og det er ikke nok til at spille ordentligt

• #2   13. feb 2011 Okay, men der skal ikke trækkes kabler osv, så jeg skal bare have det optimale til dette, hvordan får jeg så mest ud af det?

Jeg er bevidst om det optimale er en forstærker men det er der ikke til på SU smiley

• #3   13. feb 2011 Så beholder du de originale højttalere og gør ikke noget ved det før du har pengene smiley

Selv de originale vil få et stort boost med en forstærker på smiley

• #4   14. feb 2011 Tak for svarene smiley

De har skam også fået en del m ere effekt efter jeg skiftede radioen, men jeg tror bare ikke på de gamle bløde pap højtalere ikke kan erstattes af noget der ikke ikke "skærer" i ørene smiley

Så det jeg skal gå efter er et 2 vejs coaxial sæt med forholdsvis lav wattage? er det rigtigt forstået? eller er der noget med følsomhed jeg skal holde øje med også?

• #5   14. feb 2011 Okay jeg takker mange gange for hjæpen smiley

Kommentér på:
2 vejs VS 3 vejs

Annonce