{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bagagerum
  • #1   22. feb 2011 hvor kommer du fra?? så ka det være jeg ka hjælpe dig mod en lille skilling.. smiley

• #2   22. feb 2011 Frederiksberg smiley

• #3   22. feb 2011 det ku nok sagtens lade sig gøre... kommer selv fra roskilde...

fotæl nærmere om hva du ska ha smidt i bilen... smiley

• #4   22. feb 2011 smid ''listen'' i en besked tak.. smiley

• #5   22. feb 2011 jeg fik lige overset at du ville have det pænt...
    puha det ved jeg ikke lige om jeg er manden for...

men lad mig høre alligevel... så ska jeg svare dig om jeg ka hjælpe dig.. smiley

• #6   22. feb 2011 Hvor er det seriøst lavmålet af alt, at sidde og tilbyde sin hjælp for penge og så samtidig erkende, at man ikke engang kan finde ud af at lave tingene pænt. Måske man så skulle tilbyde sin hjælp, et andet sted.

Til trådstarter, så prøv at se de tonsvis af videoer og fotoalbums herinde og på hifi galleri, omkring folks anlæg og opbygninger. Der er rigeligt med inspiration.

• #7   22. feb 2011 ja **BDOG** jeg er ikke lige så skarp som dig...
    meget undskyld man lige læser tingene igennem hurtigt og lige misser noget..

lad mig da lige røre ved dig..

som du ka se skriver jeg: men lad mig høre alligevel... så ska jeg svare dig om jeg ka hjælpe dig.. smiley

hvilket betyder at jeg gerne vil høre hva han ska ha ordnet og så må vi tage den derfra...

en pæn montering er et vidt begreb... personligt syns jeg mit er pænt monteret... men det er jo nok ikke alle der synes det...

• #8   22. feb 2011 Måske man helt skulle lade være med at tilbyde sin hjælp for penge, hvis man ikke har 100% styr på tingene selv. Længere er den skam ikke.

• #9   22. feb 2011 Mazda O.. Jeg skriver da netop noget han kan bruge, Jeg fortæller hvor han kan finde de ting han søger.

Jeg er ikke helt med på, hvor du vil hen med dit indlæg, lige nu.

• #10   22. feb 2011 Enten har du misforstået hvem mine første beskeder var til, ellers prøver du at ophøje dig selv, lige nu..

Nu var Hifi galleri OGSå en mulighed, hvilket jeg også skrev i mit indlæg.. Så tillykke med at du skrev BG først.. En kage er hermed bagt til dig.

De beskeder jeg skrev, var ikke til dig, men til den bruger der tilbyder sin hjælp for penge og samtidig siger at han ikke ved, hvordan man laver det flot. Så skal man ikke tilbyde sin hjælp for penge.

• #11   22. feb 2011 Mazda.. Hvad rager det dig? Hvis jeg vil blande mig, så blander jeg mig. Hvis jeg syntes det er forkert, så giver jeg udtryk for det. HELT uden at det burde rage dig. Der er nogen der sætter pris på et godt stykkke arbejde. Og så er der dem der bare lige vil tjene en "skilling", uden at ane hvad de laver. Det er så dem vi skal høre om i næste indlæg fra brugeren, når han klager over generatorstøj, eller det der er værre..

• #12   22. feb 2011 Og har ikke mere marcipan, men kan finde en speciel ingrediens, KUN til dig.

• #13   22. feb 2011 Mazda.. Skriver du, bare for at skrive? Nu gentog jeg jo sådan set ikke hvad du sagde, men gav dig ret og udvidede mulighederne, for at finde hvad han søgte.. Så er det børnehave niveau vi er på lige nu?

• #14   22. feb 2011 Haha, du er jo til grin knægt.. Du starter en diskussion, uden brugbare argumenter og mener at JEG skal tales til fornuft???

Du har spildt din tid, siden du oprettede din bruger herinde.

• Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #15   22. feb 2011 Mazda Q, hvis du har et personligt problem med BDOG, så tag det med ham via PB, i stedet for at latterliggøre dig selv i det offentlige forum og ødelægge trådstarters indlæg. Tak.

Kommentér på:
Bagagerum

Annonce