{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp mig hurtigt drenge
  • #1   1. mar 2011 Har du trukket minus helt ude fra batteriet ??

• #2   1. mar 2011 Nu skal jeg ikke køre mig alt for klog på det, men du behøver da ikke trække minus helt ude fra batteriet..??

Det har jeg aldrig gjort og det har altid virket, ved at finde en skrue under bagsæderne eller lignende..

• #3   1. mar 2011 WTF...

2 ting..
    minus og plus må godt trækkes sammen.. dog kan minus jo bare sættes til et stykke karoseri i eks. begagerum

der ud over er det "signalkabler" eks phono og højtaler kabler bør ikke trækkes sammen med strøm kabler..

• #4   1. mar 2011 først og fremmest, hjælp dig selv istedet med en brugbar overskrift og at søge info om kabeltræk FØR du går igang.

Dernæst, der er på ingen måde nogen ide i at hente stel fra batt, stel findes så tæt på amplifier som muligt og trækkes som minimum i samme kabeltykkelse som + fra batt.

husk en sikring, de kan redde dig hvis du fumler....

/A

• #5   1. mar 2011 har bare snakket med mange som lever af og lave anlæg de siger der kommer sådan en pivelyd i højtalerne hvis man ikk gør sådan der

• #6   1. mar 2011 Rasmus C - tror du har snakket med mange der ikke ved en skid om bilstereo smiley

• #7   1. mar 2011 Mikkel P
    jo det er forsjovt.. hvad efekt skal det ha at det kun er 50 cm.. karossen er jo typisk væsenligt længere end 50cm smiley det er en ufatteliget lige gyldig regl...

rasmus.. gi mig deres numre jeg vil også snakke med dem.. ku forstille mig de arbejder i Thansen? for kæft de har nogele mærkelige udsagn...
    fik en gang af vide at forstærkeren var brændt af pga at jeg bruge et for tykt stel kable... :S

hvis man skal trække munus polet for sig selv og strøm kabel for sige selv så løver du hurtigt ind i problemer taget i betraktning stort set ALT metal i bilen er minus pol smiley

• #8   1. mar 2011 ikk fra t hansen:D bare rolig . men okay der skal kun plus i ? men hvorfor kommer der så en pive lyd fra højtalerne i min vens seat? undskyld jeg spøger ?

bare så jeg ikk laver samme fejl

• #9   1. mar 2011 kan være flere ting der er skyld i det... typisk er der generator støj der over føres via pluskablet til "signal kabler" (phono og højtaler kabler) så der for skal de 2 ting holde helt adskildt.. typisk er bilen lednings net kun trukket i den ene side, og der bør du også trække dit plus kabel... og så trække signal kabeler i modsatte eller i middtem hvor der er så få kabler som det er muligt..

du kan evt bruge skærmede phonokabler for at være på den sikre side...

radioer kan også sende generator støj det er typisk et kvalitets problem..

• #10   1. mar 2011
    men i skal ha mange 100 tak for hjælpen

Kommentér på:
hjælp mig hurtigt drenge

Annonce