{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

ib j
ib j
Tilmeldt:
12. sep 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9

hjælp mig!!! er totalt nybegynder! {{forumTopicSubject}}

hej jeg totalt nybegynder og generalt ny i det med at have bil og anlæg men jeg har fået mig et problem jeg har sat 2 jvc helt almidelige højtallere fra et gammelt anlæg i og 2 stk xsound højtallere men når jeg skruer op på mit anlæg kommer den til et vist punkt så står det hele a i cirka 3 sekunder og der efter spiller det igen i 5 sekunder for derfor at gå ud igen indtil jeg skruer ned hvad har gjordt forkert eller hvad mangler jeg ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp mig!!! er totalt nybegynder!
  • #1   6. mar 2011 manglende stel eller power

  • #2   6. mar 2011 hvorfor laver du ikke en ordenlig overskrift?

  • #3   6. mar 2011 kan være dit anlæg bare ikke kan trække strøm/power nok til at spille højttalerne op.

  • #4   6. mar 2011 du har simpelthen sat et sæt stue højtalere, samt et sæt xsound bilhøjtalere til din radio og regner med det spiller max??
    for det første er stuehøjtalere et no no i en bil. Desuden kan din radio i sig selv ikke trække ret meget og så snart man begynder med at montere andre højtalere eller udvider med flere skal der kobles en forstærker på


  • #5   6. mar 2011 Ville også sige at det nok er fordi der ikke er nok power til dem også går den ned..

    Kan kun give sten rat..


  • ib j
    ib j Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #6   6. mar 2011 okey så langt så godt så et tykkere + kabel hvad mere ??

  • #7   6. mar 2011 prøv nu at læs hvad vi har skrevet...

  • #8   6. mar 2011 Et tykkere plus-kabel vil slet ikke hjælpe dig her.
    Forstærkeren i en bilradio yder ik meget mere end 10-12w RMS, og det er godt nok ikke meget lyd man får ud af de watt.
    Nu kommer det også an på hvordan du har koblet det sammen jo.
    Er der 4 højtalerudgange på din radio?
    Og har du koblet en højtaler til hver udgang, eller hvordan er det koblet sammen det hele?
    SKal lige ha lidt flere detaljer fra dig.
    En afgørende ting er også hvor mange ohm de forskellige højtalere er på.
    Kan du evt finde lidt detaljer på det også?


  • ib j
    ib j Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #9   6. mar 2011 okey ja der er 4x45 watt udgange på min HU også har jeg valgt at skrotte xsuond højtallerene indtil vidre skal lige have styr på hvad jeg enlige skal gøre smiley flere detaljer med alle de specifikationer i nu vil have kommer i morgen efter arbejde smiley indtil vidre tak for hjælpen alle sammen og har også fundet et helt nyt problem da jeg næsten lige har købt bilen hos A1 biler i nørre aaby og ikke et ondt ord om dem men den har fået en ny generator som åbenbart er defekt der lader kun med 12V istedet for de normale 14-15V så tror enlig at mit problem ligger der med mindre jeg er helt idiot smiley eftersom begge batterier er helt nye smiley

Kommentér på:
hjælp mig!!! er totalt nybegynder!

Annonce