{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Hvor mange veje i forstærker ?????? {{forumTopicSubject}}

Planen er:
2 Højtalere Foran
2 Højtalere Bagi
1 Sub

Spørgsmålet er..
Hvor mange veje skal forstærkeren have?

hvilken autoradio skal je ud og have fat i ?

Hvordan kan jeg undgå at mine højtaler ikke springer? er der ikke noget om at hvis højtalerne er højere Watt end forstærkeren holder de længer? :b

Er helt lost i det her helved men vil gerne have noget lyd.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor mange veje i forstærker ??????
  • #1   9. mar 2011 en 5kanals eller en 4 og 1 kanals...
    din forstærker skal helst mache eller være højere ratet end ens høtalere. og så ksla man bare kunne finde ud at ustere. (carsound gør det gratis hvis anlæget er købt der) på den måde overbelaster du ikke forstærker´en og den begynder at slæbe støj med..støj dræber enheder...

• #2   9. mar 2011 Mikkel P : Det er forkert med hensyn HeadUniten skal til 3x RCA. Det er nemmere, men ikke et krav. Man kan sagtens nøjes med 1, da den er delt højre/venstre, og så bare gå ind på radioen fjerne alle filtre på subudgangen. Derefter justerer du bare HP og LP på forstærkeren så sub og højttalere passer.

Engelund : Som de alle meget rigtigt skriver. Du kan enten køre med to forstærkere som er klart det bedste valg hvis du har en vild sub, ellers 5/6-kanals. M

• #3   9. mar 2011 har intet lige PT

Har 2 pioneer jeg vil beholde

De 2 x Thansen jeg har skal bare i skralde spanden for det er nok det værste lort jeg har prøvet.. smiley
    men de sad i da jeg fik bilen.. smiley

CarSound har muligvis noget men ved ikke rigtigt om det kan svare sig at købe de pakker de har ?

ved ikk om det er iorden mærker de har der da jeg ikk har handlet der før.. smiley

• #4   9. mar 2011 har handlet en del ved carsound. billige højtalre er fine til prisen og generelt er det super fede ting di sælger...

mikkel
    lej lidt med en LRx6.9´er så finder man ud af at kun et sæt linie kabler er nødvendig for at få alle 6 kanaler til at funge...

• #5   9. mar 2011 Splittere kan sagtens bruges. Der er jo noget der hedder gain. Har selv lavet et projekt med kun 1xRCA, og det spiller noget så udemærket.

• #6   10. mar 2011 ketil l S

Yes Bull og renegade er bare sagen... det er nemlig det de unge vil have noget der lyder ad helvede til og som heller ikke kan spille højt... Eller MDS... Same story...Nej vel ketil?

• #7   10. mar 2011 Nej skal man lige droppe fordommene og alle ens egne krav så er det bedste man kan gøre at tage ud til forhandlerne og lytte selv... og er det mærker som bull og renegade der falder lige i ørene på en jamen så synes jeg klart man skal gå efter det...

• #8   10. mar 2011 Rallez !

Det med splittere er fandens lort... Du halverer spændingen og dermed signalstyrken... samtidig jo højere signalstyrke jo mindre støj... (Her taler vi digitalstøj fra HU og ikke Induktionsstøj fra kabler)

Skal det laves med en HU med kun 1 sæt linieudgange så kan man jo bruge en signal forstærker som f.eks en Vibe Delta Box... 0 tab... faktisk kan den boste ens udgangssignal op til 9 volt...

• #9   10. mar 2011 Cody : Må altså indrømme at jeg i det projekt jeg lavede ikke havde nogle problemer mht. støj overhovedet. Men ganske rigtigt er det bedre med 3xRCA, og bruger også selv den løsning af samme årsag. Derfor har jeg på intet tidspunkt påstået det er lige så godt, har blot sagt at det er en mulighed som sagtens kan bruges til mindre projekter smiley

Kommentér på:
Hvor mange veje i forstærker ??????

Annonce