{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.764 visninger | Oprettet:

Højtalere i Mercedes W124 ..?? {{forumTopicSubject}}

Hey Folkens.

Nu da det ikk li frem er " Lave bil " vejr orker jeg ikk rode med det li nu, MEN ska ha skiftet højtalere i min Mercedes W124, det skal spille godt men gider ikk kæmpe anlæg i, det ska bar lyde som en drøm.

Så spørgsmålet er om i ved hvor " store " højtalere jeg kan sætte i både oppe ved forruden men os i "hatte hylden" Hvilken størrelse der max kan side de forskellige steder uden at sku lave om på noget.?

Men tak på forhånd smiley
Mvh Kasper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højtalere i Mercedes W124 ..??
  • #1   10. mar 2011 Mikkel P

    Hvordan kan det være brian effekt.? Det giver da bar mere lyd.?
    Forstyre lydbilledet.? Hva mener du med det.?


  • #2   10. mar 2011 Mikkel P

    Nåårr på den måde, ja det har du ret i, men dem bagi behøver jo ikk blive skruet så højt op for.? Kan sagtens følge dig i hvad du siger, men tænker bar.? Så man ikk har kanon go´lyd forfra, og så lyder det skidt bagfra..?
    Mener du så at man ikk behøver højtalere bagi eller hvordan.?
    Også bar købe nogle rigtig gode til foran.? Det næste probleme er jo bar, at der ikk er højtalere i dørene, og det er der ikk plads til.? Så der er kan de " små " oppe i forruden.?


  • #3   10. mar 2011 Mikkel P

    Det lyder sku ikk hel galt.? Du har fat i noget..
    Så et komponet sæt foran, er det det du mener.?
    Også en god radio.?


  • #4   10. mar 2011 Ja li præcis, så et godt komponetsæt, en god radio fra Pioneer er dit bud til at starte med.
    Hva så med forstærker .? Bør jeg købe sådan en.? Tænkte os lidt på at købe bar en 8" sub, bar for at få lidt dybde i bassen .?
    Ved ikk om hvor meget de højtalere i fronten kan " klare " af bas.?
    Ville det være en hel dum idé eller hvad.?
    Så den 8" sub og en lille forstærker sammen, også bar front højtalerene og diskanterne til radioen.? også skippe højtalerene bagi..
    Lyder det hel skørt eller hvordan.?


  • #5   10. mar 2011 Ved du hvad..
    Det lyder jo som en kanon idé .!! smiley
    Mange tak for hjælpen Mikkel smiley

    Så li et sidste spørgsmål smiley
    Har du en hjemmeside eller en auto HIFI butik som du kan foretrække.?
    Da jeg fyldte min gamle Corolla op med anlæg brugte jeg bar Bilexperten, men ved ikk.?
    Vil helst ned i en butik, så er det nemmere at forklare sig i hvad man egentlig vil ha´.?


Kommentér på:
Højtalere i Mercedes W124 ..??

Annonce