{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.615 visninger | Oprettet:

MDS vs rainbow jeres mening {{forumTopicSubject}}

mojn.
jeg vil lige hører jeres mening om disse opsætninger:

2x Rainbow SAX265.20
Rainbow iPaul 4.300

MDS Torque T4
2x MDS DC6 mkII

eller måske
mds højtalerne med rainbow forstækeren eller omvendt

resten af min opsætning er
Basser: rainbow hammer 2x12
monoblok: rainbow kw m2000
radio: pioneer DEH-7200SD

tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MDS vs rainbow jeres mening
  • #1   16. mar 2011 har lige smidt SL165ng i min idag fra rainbow... sider lige en clarion 788 hu. spiller godt... kommer på min audison nå den ommer hjem fra rep i morgen... ville krat overveje audison forstærker frem for rainbows og mds´s... men rainbow højtalere er super fine. min kami køre med sax. for bag og i hattehylden i sin vogn de rykker fint

• #2   16. mar 2011 Tjek mit fotoalbum... Det for nice et anlæg.

Havde holdt den Rainbow fordi det spiller kanon.

• #3   16. mar 2011 jeg ved ikke hvad jeg selv er mest til. begge højtaler ser meget lækre ud.
    og fredag kører mig og min makker ud og hører på det forskellige.

men jeg snakkede med en fra carsound i dag, han sagde at rainbow forstærkeren skulle være mere flydende, så den var rigtig god til jazz og den salgs.. hvor i mod MDS skulle være rigtig god til noget techno og den stil. hvilket er det jeg fortrækker.

• #5   16. mar 2011 Brian okay lyder enlig fornuftigt nok, jeg blev bare lidt stramt da han sagde at Rainbow iPaul 4.300 var bedst til jaz og den slags.. smiley
    jeg vil gerne have nogle højtaler der kan følge med subwoofer så det ikke kun er bas.

min makker har 2 x 15 pioneer i sin bil og det eneste ellers der er, er 2 x 6x9 højtaler i hatte hylden.. ja det spiller meget højt og med god bas, men de højtaler kan slet ikke spille op i forhold til basserne. og det er ikke rigtigt til at holde nu. smiley

• #6   16. mar 2011 og sådan en effekt ønsker jeg ikke smiley

• #7   16. mar 2011 hmm det jo fordi han har boostet sine basser op med gaint eller bassboost på forstærkeren... fejl justering.
    men hvorfor har han ikke fronthøjtalere???

med sax gå du ikke galt i byen. det med deres forstærker er mest til jazz er noget gass. en forstærker gengiver den lyd den få ind... elektroniken ka nfarve en smugle men bliver den bedt om svampetrampe beat så det det du få...

• #9   16. mar 2011 Jeg kører med Rainbows mindste serie højttalere (KX) og jeg synes de spiller ganske fint til pengene. Jeg ville ikke vælge nogen højttalere fra MDS da det jeg har hørt fra dem indtil videre ikke har været særlig godt. Diskanten har været MEGET skrigende, og lyden har generelt set ikke været særlig god.

Men tag ud og lyt til det forskellige. Det er dine ører der skal høre på det, ikke vores. smiley

• #10   16. mar 2011 Frederik, det skal jeg os fredag smiley
    han har ikke nogle front højtalere fordi at det er en polo 6n og der sidder der kun 4 tommer, og de var gået i stykker. og så har han ikke købt nye.. eller sådan noget smiley

jeg har nu hørt at MDS dynamic skulle spille rigtigt godt.. smiley

tak for jeres svar

• #11   17. mar 2011 Jeg synes altid at blive lidt skuffet af MDS. Det virker lidt Kina-agtigt i forhold til prisen, og synes klart der er meget der er bedre i den klasse... Hørte en bil med to stk MDS 12" Apex, og rigelige med watt, og den trykkede kun 140dB... Lidt skuffende når vi snakker 4,5k per sub. Det har jeg set massre Rainbow anlæg gøre til langt billigere penge. Desuden er jeg også helt tosset med Rainbows lyd. Men lyd er jo subjektivt smiley

• #12   17. mar 2011 rallez ikke den carsound polo vel? for det en open air så der ikke en god bil til tryk

• #13   17. mar 2011 Ketil : jo det er faktisk den. Men den var vist med åbent kabinet da jeg så den i 2008. Men hvordan er det lige med open air subs? For har aldrig rodet med det...

Kommentér på:
MDS vs rainbow jeres mening

Annonce