{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

VW Lupo glasfiber baskabinet? {{forumTopicSubject}}

Godaften BG.
Sagen er den, at jeg i dag er blevet ejer af en fin Lupo, og mig og storebror skal så have smidt anlægget fra 306'eren over i min Lupo.
Havde i planerne at købe en glasfiber kabinet, som dette fra Astina=
http://www.astina.dk/vw-lupo/vw-lupo-bagagerums-system-power-p-6560.html?cPath=48_168
Men det er desværre til 12", og det jeg har liggende er 10".
Er der nogle der ved hvor om noget ala det kan skaffes til 10"?
Og nej, jeg skal ikke ud og købe nye 12" smiley
Mvh Michael Pedersen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW Lupo glasfiber baskabinet?
  • #1   26. mar 2011 ville heller ligge pengene til side....for den skal sku snart på værksted sådan en lupo..og det koster kassen!!!!!!

• #2   26. mar 2011 Ja det flot. Smut hvis du ikke har noget der vedrører topic'et, at sige..

• #3   26. mar 2011 slap dog af...siger det bare for din ejen skyld jo.... hvis du så skide smat...så fedt dog ind i en lupo gruppe... de kan nok bedre hjælpe dig

• #4   26. mar 2011 Ved alt hvad der er værd at vide om en Lupo, og ved så derfor også holdbarheden på sådan en, og hører hver dag på folk der tror de kan fortælle mig at en Lupo går i stykker 24/7, selvom de egentlig ikk har beviser for det.

• #5   26. mar 2011 det er da enlig billigt nok, hvis du sammenligner med pris og timer der skal ligges i det hvis du skal bygge det. når nu det kan købes færdigt til de penge ville jeg da gøre det.

Jeg er selv mekanikerlærling og har i sidste uge lavet service på sådan en 3L`er med 300000 km på bagen. ejeren har altid brugt os de sidste 50000 km. og det enesté vi har skiftet er almindelige sliddele og en vandtemperatursensor.

• #6   26. mar 2011 LAd nu være med at tro, at d bare lige kan smide det i og så vikrer det hele.. Der er ,meget tilpasning, i forhold til kanter af bagaerum og så videre, før de passer direkte i. Men er man lidt fem på fingrene, så er det intet problem.

Derudover vil jeg amnbefale dig at købe det til 12" og selv bygge dem om til 10". Ved ikke hvilke basser de oprindeligt er lavet til, men det er i hvert fald ikke nogen af dem jeg sælger, for de er alt for store, til at passe i den neddybning der er til dem.

Har bygget sådan en til en kunde, i en Golf 3 i mit album. Der var godt og vel 5 timers tilpasning, før vi kunne lukke bagagerummet og alt sad som det skulle.

• #7   26. mar 2011 Du kommer bare op forbi mig så har vi hurtig lavet det som du vil ha det

• #8   26. mar 2011 Både mig og brormand er ferme med fingrene og værktøj, farmand har stort smedeværksted med alt værktøj, og vi har begge arbejdet beget i glasfiber, spartel, og vi kan snildt lave beslag og alt til, så det intet problem smiley
    Men vi har også snakket om at købe det til 12", og så modificere det, så det passer til 10" smiley

Kommentér på:
VW Lupo glasfiber baskabinet?

Annonce