{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.050 visninger | Oprettet:

Mine højtaler kører uden diskant. {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri.

Til at starte med må jeg nok lige fortælle jeg er rimlig ny, både ang. bil og anlæg.
Men jeg købte dette sæt: http://caraudiosecurity.com/shop/product/products_id/14567.html
Som skulle virke til min bil. I bilen er der allerede 4 front højtaler, som virker som de skal. Men jeg har dog et problem med mine baghøjtaler (6x9) og min sub. Har haft nogle venner til, at kigge på sagen, da jeg ikke lige frem er den sejeste til det med anlæg. Så efter det kunne jeg ikke få mine højtaler og sub til at spille samtidig.
Jeg fik senere afvide, at det skyldes min opsætning af bridge. Men her kommer mit problem, ligemeget hvordan jeg sætter mine højtaler til forstærkeren, så kan jeg bare ikke få forbindelse med diskant. Når jeg bare sætter højtalerne til, virker det som om de er woofer og det er ikke meningen. Det er alm. tre vejs højtaler som fungere perfekt, har prøvet dem i en anden bil.

Mit setup består af: Et line kable, strøm, signal(mute), stel og derefter min bridge.
- Pioneer DEH-2300UB 4x50W (Headunit)
- Standart side højtaler
- Standart front højtaler
- JBL GT5-A604E, 4-kanals højtaler (2x60W RMS + 150W)
- JBL CS-1214 1000W 12" sub med kasse.
- JBL GT5-963 210W 6x9 Højtaler til hatte hylden

Så mit spørgmål er: Hvorfor kan min højtaler ikke kører med diskant? Skyldes det der kun er et line stik? Mit headunit kan kun have et line kable i, såå :/?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mine højtaler kører uden diskant.
Kommentér på:
Mine højtaler kører uden diskant.

Annonce