{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

Strømføring på peg 206. {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Jeg skal til at monteret mig anlæg min min 206'er, men inden jeg lige går i gang med det helt store, ville jeg gerne lige høre om der er andre som skulle have sat anlæg i deres 206'er.

Spørgsmål 1. Skal der bores for at komme ud til batteriet eller er det en fix måde at gøre det på ?

Spørgsmål 2. Må men godt trække dine front højtalere kabler sammen med sine phono kabler ?

Ps. Der må meget gerne være nogle billedere a hvordan i har set jeres strømkabel og hvor i har trykket det i gennem.

MVH. Anders.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Strømføring på peg 206.
  • #1   12. jan 2006 Hej Anders. Jeg mener der er en gummi prob ude i motorrummet ind til kabinen hvor du kan fører strømkablet det er i føresiden. Der vil jeg også trække plus hvis jeg var dig, ved ikke med dit andet spørgsmål, men jeg ville ikke føre det i samme side som plus. Kan desuden siges at det vil være en ide at tage minus fra selen når du tager sæderne ud... lige slib det med noget sand papir

  • #2   12. jan 2006 Ok. Jeg syntes godt jeg kan se der er en gummiprop men har ikke lige kunne få den ud. Du skulle vel ikke have et billede eller noget så jeg kan se om det er den rigtige jeg har fat i.

    Mvh Anders.


  • #3   12. jan 2006 Det har jeg desværre ikke... Men nej den er vidst ikke helt nem at få fat i smiley du skal vidst brore et hul så den slutter tæt om ledningen, men jeg kan lige fixe billed til i morgen... Ellers gør jeg det lige når jeg kommer i tøjet og ud til bilen smiley

  • #4   12. jan 2006 Det lyder sq nice, der takker jeg da.

    Du kan sende billede til mig på. Banne_roxx@hotmail.com eller også bare smide mig på msn, så kan vi snakke der.

    Ps. Nice ride. smiley

    Mvh Anders.


  • #5   12. jan 2006 Jeg har lige smidt kabler osv i min 206. Der sidder en gummiprop faktisk midt i motorrummet, som du kan prikke hul i og stoppe dit kabel ind i, og bagefter lige smide noget silikone eller lign. omkring. og "gulvtæppet" sidder fast med klips som du trykker tilbage og river lidt op i gulvtæppet. Phono kabler og højtaler kabel kan du sagtens køre sammen.. Du skal bare ikke køre phono kablerne sammen med strømkablet. Da det vil give en del støj. (Strøm kablet trækkes i føresiden)

    Har lige smidt dig på MSN hvis du skulle have nogle spørgsmål


  • #6   12. jan 2006 Money Over Bitches:
    Det lyder også vildt smart og nemt smiley Eller?


Kommentér på:
Strømføring på peg 206.

Annonce