856 visninger
|
Oprettet:
Stroker {{forumTopicSubject}}
Er jeg den eneste der er lidt skuffet over den "nye" stroker fra cerwin vega. Da jeg var dreng har jeg virkelig læste meget om stroker, og det bare kunne, og nøj jeg syntes det var fedt med den stift i midten. Har altid været vega mand, men synes ikke den lever op til de gamle udseende, kan gost være den er bedre end den gamle, men der er lidt for meget amerkamer/thund gejl over den.. Vil ha den gamle stroker tilbage!! og produktion af AL 1000 og Dc1515 igang igen..
mar 2007
Følger: 64 Følgere: 62 Biler: 5 Emner: 40 Svar: 277
nov 2007
Følger: 59 Følgere: 60 Biler: 3 Emner: 3 Svar: 121
mar 2009
Følger: 33 Følgere: 33 Biler: 7 Emner: 70 Svar: 1.014
mar 2005
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 32 Svar: 101
Synes bare designet af de nye er, er pæn ringe i forhold til de gamle, det gamle var bare rå og stilet, det nye ligner noget fra ufo land..
Har desværre aldrig selv ejet en stroker, men kender folk som har, og shit de skal ha meget plad, men synes det var mega fedt, i en ungdoms år.
jun 2009
Følger: 76 Følgere: 123 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 13.347
Nej leo det er den så ikke... vil give dig ret i at deres første forsøg på en "ny Stroker" var mere end ynkeligt... men tror nu også at der sidder lidt for mange gamle nostalgikere og ophøjer den gamle gule stroker til noget den ikke var... Jeg har selv haft en af de "rigtige" Strokere... og blev mildest talt yderst skuffet med tanke på hvad jeg var vandt til fra enheder som GZNW12 f.eks. Den gamle stroker er jo vanvittigt forældet... både når det kommer til lydtryk og når det kommer til lydkvalitet... Og den nyeste model CV er kommet med har faktisk nogle rigtigt gode teknologier... f.eks. magnetsystemet der kan kobles af så man hurtigt kan skifte en brændt enhed osv... Og den er en forbedring i forhold til den gamle i lydtryk... (Ikke så meget i lydkvalitet men det har Stroker heller aldrig handlet om)
Stroker