889 visninger
|
Oprettet:
Ipod til Hu via USB {{forumTopicSubject}}
Ja som overskriften siger.
Har denne Ipod 4g og vil gerne føre musik derfra og over til min HU der har usb i fronten.
Så nogen der ved om det kan lade sig gøre via det datakabel eller om jeg må nøjes med den ringe lydkvalitet via Aux ?
Håber på et seriøst svar Og Har ikke min bil i nærheden så kan ikke afprøve det.
aug 2006
Følger: 31 Følgere: 32 Biler: 5 Emner: 22 Svar: 2.870
Mærke og model...
jan 2009
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 172 Svar: 3.274
dec 2004
Følger: 34 Følgere: 32 Biler: 5 Emner: 138 Svar: 728
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 12 Svar: 106
Som der allerede er skrevet så prøv at se om det virker med datakablet, det tager 30 sekunder.
Jeg stod selv i samme situation da jeg fik min iPhone, og det første jeg gjorde var bare at prøve, og min HU slog med det samme over i iPod mode. Hamrende smart er at iPhonen også selv skruer ned for musikken når min GPS software i telefonen vil fortælle mig noget.
Min HU er en eller anden Clarion af lidt ældre årgang, men det virker sgu'.
Eneste klage er at jeg ikke kan styre musikken vha. selve iPhonen men kun vha. HU'en, og den vil af en eller anden årsag ikke lade mig skifte mellem mapper/albums - så jeg er nødt til at køre tonsvis af sange igennem for at finde lige netop den jeg vil høre.
Håber det hjælper.
Kasper
dec 2004
Følger: 34 Følgere: 32 Biler: 5 Emner: 138 Svar: 728
Takker. Men får min bil tilbage fra mekkeren i morgen så vil jeg da lige prøve om det virker og kvaliteten er ok
Ipod til Hu via USB