1.026 visninger
|
Oprettet:
anlæg i polo {{forumTopicSubject}}
Jeg skal til og lave anlæg i min bette polo 6N jeg her 2 12" subfoofer men jeg mangler nogen højtalere.
jeg skal have 2 6,5" højtalere til i sidderne, og så skal jeg have noget i hattehylde og oppe foran.. dem er hattehylden er det stortset lige meget hvad størelse det er for jeg skære selv hulderne, og dem oppe foran i panelet er vidst nogen 4"
jeg har forstærkere.
nogen der har et godt forslag til hvad der spiller godt, men som stadigvæk ikke er for dyrt
på forhånd tak.
jun 2009
Følger: 76 Følgere: 122 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 13.367
jul 2006
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 1 Emner: 388 Svar: 3.659
sep 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 27 Svar: 30
aug 2006
Følger: 31 Følgere: 32 Biler: 5 Emner: 22 Svar: 2.870
Glem alt om dem, og brug i stede de ekstra penge på nogle lækre foran
mar 2007
Følger: 57 Følgere: 56 Biler: 1 Emner: 37 Svar: 165
Forstår ikke dem der kun har bag i (nem og billig løsning?).
Jeg har selv et par i min hattehylde af den grund at jeg godt kan lide den fyldige lyd som man får. Så man får et lydbillede af man står lige midt i hvor det sker...
aug 2007
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 69
Det helet kommer jo an på hvormeget du vil ofre på projektet.
Jeg har slev fået et par doorboards her fra http://www.doorboardschmiede.de/cars.asp?Modell=Polo%206N&mod=VW hvor jeg har mine mellemtoner siddende i det øverste doorboard der er på siden. Det virker ret godt, og ser ganske godt ud.
Der findes dog en udgave af Poloen som har højttalere sidende i dørende, men det er stort set umuligt at finde disse dørsider, da de ikke bliver lavet mere, og bliver rippet fra alle huggere, så snart de kommer ind.
Men Ja hvorfor højttalere bag i? jeg havde det, og de røg ud lige så hurtigt som de kom ind, det virkede for forstyrende.
Jeg ved dog at man kan få nogle gode resultater med dem, men det kræver meget tid, og timealignment før man kan bare så meget som at tænke på at få det til at lyde godt.
jun 2009
martin S
"jeg skal have 2 6,5" højtalere til i sidderne,"
Er det da dørsiderne foran du mener? hvis det er så glem alt om PRS sættet og gå efter et godt 3 vejs sæt som f.eks. dette: http://knot.dk/shop/item.asp?id=7862&info=Hertz-HSK163&InfoCat=Hojtalere-Komponentset-3-Vejs-6_5-165mm
Eller: http://knot.dk/shop/item.asp?id=9072&info=DLS-Gothia-6.3&InfoCat=Hojtalere-Komponentset-3-Vejs-6_5-165mm
Og med disse sæt behøver man sgu ikke smadre lyden ved at lorte det hele til med baghøjtalere...
Hvorfor vil du have lyd bagfra? Har du nogensinde været til en koncert hvor de spillede i surround? har du nogensinde hørt en cd der var indspillet i surround? Baghøjtalere gør lydscenen diffus og ødelægger stereo billedet... fatter ikke hvorfor folk vil have smadret deres hattehylde for at få dårligere lyd...
jun 2009
Du fik en udstemme for at bruge forum til køb og salg... (Det er imod reglementet) Desuden er det en dårlig løsning og nederen grej at tilbyde...
anlæg i polo