Dårlig lyd fra bilstereo ? {{forumTopicSubject}}
Jeg har for nogen uger siden købt mig en lettere brugt Honda Civic 1.8 comfort fra 2009 af som jeg ellers er meget glad for, Dog er der en enkelt ting der irriterer mig og det er anlægget (originalt).
Beskrivelse af fejl :
Vis jeg sætter tænding på og starter anlægget så lyder lyden perfekt jeg kan skrue godt op for anlægget og lyden er bar i orden.
Men starter jeg motoren så bliver lyden underlig og mudret det er ikke helt nemt at beskrive hvordan lyden er men jeg forestiller mig 4 højtaler sænket ned i et havebassin hvorfra lyden så kommer med andre ord det lyder af HT det hjælper dog lidt at skruge basen ned på - 4 hvor jeg ellers har den på neutral altså 0 ligesom alle de andre indstillinger.
Jeg ved godt det nok ikke er meget at gå efter men kan nogen måske prøve at forklar mig hvad der er galt her eller kom med nogen ideer til hvad det kan være galt ?.
På forhånd tak...
jul 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 49
aug 2006
Følger: 31 Følgere: 32 Biler: 5 Emner: 22 Svar: 2.870
Og når det er så ny en bil, så burde det satme ik være det mindste støj i et standard monteret anlæg fra fabrikken.
Jeg er mere over i du har en masse resonans fra motoren som går ind og ødelægger hele lydbilledet i bilen.
Ofte er der jo intet lyddæmpning lavet i bilen med henblik på at anlægget skal lyde godt.
jul 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 49
Dårlig lyd fra bilstereo ?