{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.348 visninger | Oprettet:

Anlæg spiller ikke.. {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lige fået monteret mig anlæg i bilen.
Har monteret det ordentligt med phonokabler fra forstærker til radio og fra forstærker til hver højttaler. Men problemet er at så snart jeg tænder for musikken kommer der ingen lyd ud af højttalerne.

Har fuldt det hele til punkt og prikke men jeg tror ikke forstærkeren får ordentlig strøm. Når jeg sætter stelkablet fra forstærkeren til stel gnister den nogengange som jo er et tegn på der er forbindelse men andre gange er der slet ingen forbilndelse.. Kan det være fordi jeg ikke har monteret ekstra stelkabel fra batteri til stel? Stikkene oppe ved radioen tror jeg heller ikke passer helt 100% men så længe at den kan tænde og jeg har forbundet forstærker til burde højttalerne jo kunne spille?
Nogen der har nogen forslag til hva det kan være som er problemet? Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anlæg spiller ikke..
  • #1   28. maj 2011 det kan være mange ting. remote fra anlæg til forstærker. stel kabel. hvor langt er dit stel kabel og har du renset stedet hvor du har taget stel fra ordenligt?

  • #2   28. maj 2011 hvis jeg var dig ville jeg finde en kammerat der har forstand på det til at kigge på det?

  • #3   28. maj 2011 hvilken ledning har du sat remote til ? det er jo fint nok at phono osv er sat rigtigt til men hvis remote ikke er i den rigtige så tænder forstærkeren ikke , det plejer som regel at være en grøn lampe som lyser på forstærkeren hvis den er tændt , dog er der nogle som ikke har , men tjek det med remote ,

  • #4   28. maj 2011 Inden du begynder at skille det hele ad igen..

    Se i motorrummet om sikringen er gået.

    Tjek din stel hvor du så end har sat den fra forstærkeren.- HUSK at det skal være RENT metal, eller er der ikke nogen stelforbindelse.

    Og kig så efter om din remote er sat til den rigtige bag anlægget.- Den skal som regel sættes til den der hedder antenne.

    Hvis det ikke virker, er det helt forfra igen. Også med stelforbindelsen. Det plejer at være den der driller.

    Håber du får det til at virke smiley


Kommentér på:
Anlæg spiller ikke..

Annonce