{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.834 visninger | Oprettet:

Højtaler størrelse i Polo Classic? {{forumTopicSubject}}

Hey.

Som skrevet mangler jeg størrelsen på højtalerne i hattehylden på en 6N Polo Classic? Er blevet sat til at finde anlæg til min søster da hun lige har fået sin første bil og gerne vil have lidt lyd i den:) Men kan som sagt ikke lige huske hvad størrelse højtalere der kan sidde i de org huller i hattehylden...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højtaler størrelse i Polo Classic?
  • #1   2. jun 2011 Hvor gammel er bilen?

  • #2   2. jun 2011 men hvis ikke jeg tager helt fejl er det 6.5" foran i døren. 3,5" i instrumentbordet Og størrelsen bagi er 4x6" disse kan ændres til 5.25" eller 6.5"

  • #3   2. jun 2011 Okay. Det var nu bare mere for ikke at skulle skære i bilen... Hehe:)

  • #4   2. jun 2011 well Held og lykke med at finde 4x6" enheder...

    men hvorfor også bekymre sig om baghøjtalere? de er jo på ingen måde vigtige alligevel...


  • #5   2. jun 2011 Syntes nu altid jeg har haft stor glæde af mine baghøjtalere... Men hvad mener du med at de ikke er vigtige?

  • #6   2. jun 2011 Jeg mener at de ikke er vigtige...

    i surround systemer er baghøjtalere meget vigtige... Du hører dog aldrig nogensinde surround lyd i din bil da ingen cd'er er optaget i surround...

    i Quadrofoniske systemer er baghøjtalere meget vigtige... Men Quadrofoni udgik i starten af halvfjerserne og bruges aldrig mere...

    I stereo som alt musik er optaget i, er baghøjtalere direkte ødelæggende for lyden... Med højtalere foran dig får du lyden fra 1 venstre kanal og 1 højre kanal lige som lyden er optaget... det resultere i en mere korrekt gengivelse af lyden... det giver en definerbar scene... og tydeligt lydbillede... og en markant stereo... Med baghøjtalere, knuses lydbilledet, scenen bliver diffus og umulig at definere, og stereo er der intet af...


Kommentér på:
Højtaler størrelse i Polo Classic?

Annonce