{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

Peter A
Peter A
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 18

Bas forvrænges på 6x9 {{forumTopicSubject}}

Hej BG
Jeg er i lidt af en kattepine med mit anlæg. Jeg har lige installeret en 650w rms monoforstærker og en 2x45w, men der er et eller andet galt med den bette. Den er ikke særlig glad for at forstærke lyde, selv når gain er helt i bund, kan jeg ikke skrue meget mere end op på kvart styrke på hu, før den taber pusten diskant og mellem tonen er såmænd fin nok, men bassen står nærmest still eller kommer med noget forkølet småskratten. Højttalerne er på 40w rms så forstærkeren er vel ikke for lille? Jeg har slået loud fra og equalizeren er på flat. Hva søren er der galt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bas forvrænges på 6x9
  • #1   2. jun 2011 Du har en subwoofer under dine 6x9" enheder ikke? er enhederne afskærmet fra din subwoofer? Og hvis du har en subwoofer hvorfor så ikke bruge delefilteret i din forstærker til at fjerne de frekvenser fra signalet til dine 6x9" enheder som subwooferen alligevel spiller???

• #3   2. jun 2011 He he Leo... faktisk en god mulighed...

• Peter A
    Peter A Tilmeldt:
    okt 2003

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 18
    #4   2. jun 2011 Jo, som man siger mod tåber kæmper selv guder forgæves, jeg afkortede diverse højttalerledninger og strømkabler og fik dem ordentligt fra hinanden, nu spiller de sørme godt, utroligt så lidt der skal til smiley

Kommentér på:
Bas forvrænges på 6x9

Annonce