{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Jesper E
Jesper E
Tilmeldt:
23. jun 2011
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 34

Anlæg i corolla {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg har købt en corolla med standard lyd fra dengang, har så lige skiftet musikafspilleren for et par dage siden til en Pioneer 4*50 watt med udgang til bass og 2 andre linier. Nu vil jeg så skifte højtalerene i dørene, men hvad skal jeg vælge? Det skal være noget med god lyd og bass, men hvad skal jeg vælge, hvis jeg ikke skal have forstæker i bilen?
Hvad kan i anbefalde?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anlæg i corolla
  • #1   26. jun 2011 hvilken corolla model er det vi taler om ??? altså er det en e9 e10 e11 eller en helt anden ???

  • Jesper E
    Jesper E Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 34
    #2   26. jun 2011 Det er en e10 smiley

  • Jesper E
    Jesper E Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 34
    #3   26. jun 2011 Vil måske også smide nogle højtalere i hattehylden kan afspilleren sagtenstrække det? tænker på 6*9 højtalere

  • #4   26. jun 2011 ja det kan den sagtens... det eneste du skal tænke på er at de højtalere i dørene ikke må være alt for dybe for så kan de ikke sidde inde bag dørbeklædningen... jeg vil helt klart anbefale nogle rainbow eller nogle alpine 6½" kombonentsæt til dørene for de spille godt og de kan nå og være der smiley

  • Jesper E
    Jesper E Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 34
    #5   26. jun 2011 Vil også droppe højtalerene i hattehylden hvis jeg får nogle super højtalere med god lyd og super bass. Hvad kan i anbefalde? jeg tænker på en prisklasse mellem 500-1000 kr.

  • Jesper E
    Jesper E Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 34
    #6   26. jun 2011 Har du link til noget?

  • #7   27. jun 2011 mikkel P
    igen så vi ret ueninge
    godt med kick kan man godt få med enheder til 1000,- pr sæt.
    audiosystem. coax kan spille super til den pris syntes jeg...
    hvis EQ´s V-tek er på tilbude kan de ogås følge med det...
    ville ogås mene du sku droppe 6x9 hvis der ikke er skåret i din hattehylde. desuden er der plads til 5x7 bag i de rolla´er (hvis det er en hatchbag)


  • #8   27. jun 2011 det er nok det sidste...
    en 6.5" kan aldrig erstatte en passiv eller activ sub
    men mine slc levere sku ok. især hvis de lige fik en smulge lyddæmpning og måske en lille forstærker


Kommentér på:
Anlæg i corolla

Annonce