{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.167 visninger | Oprettet:

Trække pluskabel Peugeot 207 {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg er kommet til at sige ja til at lave anlæg i min kollegas bil. Fæhovedet har købt en Peugeot 207 smiley Er der nogen der har et godt forslag til hvor man kan få pluskablet fra batteriet ind i kabinen?

Der er en gennemføring lige ved bremseforstærkeren, men den er så stram og sidder så akkavet både ude og inde, at den er umulig at få kablet igennem.

Så troede jeg at jeg havde fundet noget ovre i venstre side af motorrummet lige bag støddæmpertårnet, men den kan jeg slet ikke finde på indersiden.

Er snart ved at få lange løg af det franske l*** Håber nogen af jer har et tip.

Niels

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trække pluskabel Peugeot 207
  • #1   28. jun 2011 Prøv og høre dem på Hi-speed.dk, eller om der er et emme derinde.

• #2   28. jun 2011 Det ved vacum forstærkeren er nem...
    har skubbet et 50 mm2 kabel igennem min, så det er i hvert fald ikke umuligt..
    grunden til at den er stran er fordi den går på noget inde i kabinen.

• #3   28. jun 2011 Gurlo: Jamen selve gummimuffen er jo ca. 6-7 mm tyk, og meget hård. Lidt ligesom gummiet på dæk. Men jeg vil da lige give den et forsøg mere når du nu siger det kan lade sig gøre. Men ja, sikringsboksen er også i vejen på den anden side, så hvis det lykkes mig overhovedet at få kablet ind i muffen, så blive det jo nok problem nummer 2...

• #4   28. jun 2011 Det kan helt seriøst ikke lade sig gøre med den muffe. Kan ikke engang få en skruetrækker derind smiley Men jeg kan jo også se at det er en 206 du har. Der er væsentlig mere plads i motorrummet

• #5   28. jun 2011 i know, men har også lavet på en 207'er smiley

så jeg VED det kan lade sig gøre den vej smiley

hvor er du fra i landet? smiley

• #6   28. jun 2011 Er fra Allerød. Men efter at have brugt en hel dag på det, kapitulerede jeg, og borede et hul ved siden af der hvor kablet til motorhjelmslåsen kommer ind. Så kunne jeg nemlig få det ind af samme gummihætte som førnævnte kabel, og så kan det ikke ses at jeg har lavet hul.

Kommentér på:
Trække pluskabel Peugeot 207

Annonce