Strøm fra tænding vw golf 3 {{forumTopicSubject}}
Hej godtfolk fra BG
Jeg har fået et bette problem med min gamle golf 3'er som jeg håber der måske var en lille ekspert et sted der kunne hjælpe mig med.
Det har altid været sådan at når jeg tog nøglen ud af tændingslåsen så slukkede mit anlæg, som i alle andre biler, men nu er radioen begyndt at spille videre selvom nøglen er ude. Jeg har ikke haft rodet i ledningerne til radioen, men pludselig virkede det bare ikke mere. Er der en der kan give et bud på hvad der kan være galt?
Lad os sige at det ikke sådan lige er til at finde ud af hvad der er galt, er der så en der ved hvilken plus ledning fra tændingslåsen jeg så kan trække et nyt kabel til radioen fra således at det virker igen?
evt meget gerne med et billede hvis der er en der ligger inde med sådan et..
Mvh Lars
apr 2007
Følger: 53 Følgere: 50 Biler: 1 Emner: 32 Svar: 441
okt 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 4 Svar: 347
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 38 Biler: 7 Emner: 30 Svar: 3.635
feb 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 65
To ting:
1. Når i siger at det er tændingslåsen, mener i så cylinderen eller tændings kontakt?
2. Var så heldig lige at få fat i et multimeter så der kunne måles lidt. Der er en Gul/sort ledning der kommer ud fra tændingslåsen, når nøglen ikke er i er der ingen strøm, men når den kommer i er der strøm på, kunne man evt. bare trække strømmen fra den? altså lige luse en ledning på og så trække den op til radioen
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 38 Biler: 7 Emner: 30 Svar: 3.635
Strøm fra tænding vw golf 3