641 visninger
|
Oprettet:
subwoofer fucker {{forumTopicSubject}}
hej BG. håber i kan hjælpe mig med mit problem. min subwoofer begyndte for en uges tid siden at lave problemer. det opstod mens jeg kørte, og virkede som om den lige pludselig blev sat ned på halv styrke, og i stedet for at leverer et rent og blødt slag, bliver det mere sådan et kort kort hårdt slag efterfulgt af viberationer. problemet er meget konsekvent og ændre sig ikke selvom bilen bliver udsat for rystelser eller opbremsninger, som hvis det måske var dårlig forbindelse. håber i kan hjælpe.
martin
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 115 Svar: 1.780
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 261 Svar: 1.921
Nej det gør ej.. looooool
Har du en kammerat som har en forstærker eller subwoofer som du kan afprøve dit grej på?
På den måde kan du finde ud af om problemet ligger i din sub eller din forstærker.
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 11
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 11
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 9 Emner: 16 Svar: 45
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 64 Svar: 1.204
jun 2009
Følger: 76 Følgere: 122 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 13.367
Hvis du nu er lidt klog tager du op til Hilmars Audio i Nysted... Ja det kan godt være du skal betale lidt for det da du har købt dit grej et andet sted... men ham der har butikken der ved sgu hvad han snakker om...
Trinity og Oktan... Klap i hvis i ikke ved hvad problemet er... dobbelt svingspolet enhed der kun kører på 1 spole, vil ikke begynde at lyde ringere... den vil bare ikke kunne tåle den samme mængde effekt, og den vil ikke spille så højt...
subwoofer fucker