{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Baskasse 2 x P1222
  • #1   19. jul 2011 hvad er det for nogle enheder?

har du nogle T&S parametre på dem?

• #2   19. jul 2011 Det er 2 x JBL power 1222 1600W 400 RMS og nej det har jeg ikke

• #3   19. jul 2011 hvis du ikke kan finde nogle T&S specs på den, så kan INGEN hjælpe dig med et svar du kan bruge til noget, en del vil sige "ja ja det fint, den skal bare være sådan og sådan" men det vil være at fægte i blænde med smadrede hænder

så se om du ikke kan støve nogle specs op, så kan jeg hjælpe dig

• #4   19. jul 2011 nå nu har jeg ALLIGEVEL gjort benarbejdet for dig, den enhed er godt nok krævende med hensyn til liter, den kræver HVER hvis den skal sidde i basrefleks, et 120L HVER

og siger at det optimale med to enheder er 132L i trykkammer

så lav trykkammer, men du skal have MASSER og jeg siger MASSER dæmpemateriale i kabinettet

• #5   19. jul 2011 Så passer litermålene jo meget godt, jeg siger mange tak Louise smiley

• #6   19. jul 2011 så lidt, MASSER af dæmpe materiale

nu har du vel også noget intern afstivning, ellers bliver den noget slatten

• #7   19. jul 2011 Ja kassen er lavet ret så solidt så det skulle være fint. Det dæmpemateriale man kan købe i TH er vel fint nok ?

• #8   20. jul 2011 Louise du skal da lære at bruge et beregningsprogram inden du regner flere kabinetter ud da...

Lukket skal den enhed have 25-30 liter... (De 5 liter ændrer ikke markant på dens performance... )

Portet siger Bassbox Pro 50 liter (komma nogle enkelte decimaler men hvis første decimal er 1 så drop dem) Med en 4" port på ca 27,5 cm... Alle tal er inkl port og enhed... Kassen får et meget lille peak ved 40 hz... Vil komme til at lyde rigtig fint...

• #9   20. jul 2011 Men ja der skal noget dæmpeuld i kassen... ellers vil den runge ad hel..... til...

• #10   20. jul 2011 kassen er jo sådan set lavet men det er så 50 liter for meget. Så er det vel bedst at lave åbent?

• #11   20. jul 2011 Det er bedst at lave kassen om... Du får en forfærdelig lyd ud af det hvis du laver det portet... især portede kabinetter skal laves 100 % korrekt... ellers lyder de sgu ikke godt... lukkede kabinetter kan sagtens tåle en afvigelse på nogle få liter... det kan portede kabinetter ikke... det er derfor der er så mange idioter der automatisk tror at portede kabinetter bare rungere mere end lukkede...

Kommentér på:
Baskasse 2 x P1222

Annonce