{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rockford POWER
  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 53 Svar: 1.053
    #1   23. jul 2011 Taler selvfølgelig om HØJTALERER....

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

#2   23. jul 2011 Jah, men der er jo lige kommet en opdateret version, derfor jeg skriver NYE power serie???????

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

• #4   23. jul 2011 Stadig samme crap i mine ører. Og nu er designet total grimt. Men smag og behag vel.

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

#5   23. jul 2011 Dalle: Så du har hørt dem????

• #6   23. jul 2011 De er sindsygt gode. Jeg har 6*9 og sub fra den nye PUNCH serie. Og jeg kan ikke klage.

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

#7   23. jul 2011 Jamen det er SLET ikke sammenligneligt med de nye power???

• #8   23. jul 2011 Nej, men jeg har været i praktik hos bilxperten hvor vi monterede komplet POWER i 3 biler og det spiller alt for godt.

• #9   23. jul 2011 Dalle .

Dine ører må være smadrede så...

Designet er blevet langt bedre nu... mindre bling bling og smart drengerøv og mere stilrent nu... Og lyden har de på en eller anden måde forbedret utroligt... synes de nye komponentsæt fra rockford er rigtigt fede... Og havde det ikke været pga. pengemangel var RF da et mærke jeg måske godt ville skifte over til... (Og jeg har aldrig rigtigt brudt mig om deres lyd før...) Mange der kører med de gamle RF sæt vil måske rynke lidt på næsen ad de nye men jeg synes de har forbedret en del...

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

#10   23. jul 2011 Jeg tænker KUN på de nye... De gamle spiller lort... Jeg ved heller ikke hvad de har gjort, men hold kæft de har gjort de godt... Men de er jo ikke blevet dyrere, altså samme pris som den gamle POWER....

• #11   23. jul 2011 Ja jeg har hørt dem. Og cody du burde vide ikke alle har samme smag. Jeg hørte dem i bilexperten og jeg var ikke imponeret. Ikke når jeg sammenligner med magnat new edge og pioneer prs i samme pris klasse.

• #12   23. jul 2011 Dalle .

Som sagt dine ører må fejle noget...

pioneer PRS sætter har godt nok en mere åben diskant... Men det betyder ikke det er bedre... RF sættet har en langt mere åben og klar mellemtone, der spiller en del bedre end PRS sættet... et rigtigt godt mix ville være RF mellemtonen med PRS diskanten...

Synes folk der har en negativ holdning omkring et mærke ofte ikke er istand til at slippe den holdning uanset hvordan det de laver det lyder...

• #13   23. jul 2011 Du får bare ret cody. Du er jo ikke tilfreds inden smiley ..

• #14   23. jul 2011 Dalle .

Og du har ingen argumenter for din mening ud over du ikke kan lide RF... Det er jo sørgeligt...

• #15   23. jul 2011 Hvorfor skal der diskureres hvergang du er indblandet? smiley .. Jeg kan bare ikke li lyden, du skal da ikke fortælle mig hvad jeg kan li.

• #16   23. jul 2011 Dalle .

Hvorfor er folk ikke istand til at begrunde deres udtalelser? "Det lyder grimt" Hvorfor? "Det gør det bare" jamen hvorfor gør det det? " jamen det synes jeg bare." Sorry men det er ikke et godt nok svar... Hvad er det der gør du ikke synes det lyder godt? Lyden ligger nemlig meget tæt op ad hvad jeg forventer at få fra et italiensk mærke nemlig... Varme, en god klang... faktisk er det nye grej fra RF ikke nær så amerikansk i lyden som JBL f.eks. (Vrælende diskanter og massere af bass og totalt mangel på en bare nogenlunde åben mellemtone)

Tværtimod har RF lavet noget jeg ikke ville have noget imod at stille op i EMMA med... Hvor PRS sættet virker lidt død i mellemtonen mens det har en fabelagtig luftig og åben diskant (i forhold til hvad man forventer i den prisklasse) Så har Dette RF sæt: http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=3&series_id=34&family_id=29&item_id=112904&locale=en_US&p_status= En langt mere varm og behagelig mellemtone der klart er overlegen i forhold til Pioneers PRS sæt... Som jeg skrev så ville en kombination af diskanten fra PRS sættet og mellemtonen fra RF sættet være en super kombination... Begge sæt har deres fejl og deres forcer... Men at side RF er noget crap i noget vrøvl... for de konkurrerer nemt med andre sæt til samme pris... Faktisk får du efter min mening meget for dine penge der..

• #17   23. jul 2011 OM jeg ikke kan li mellemtone , diskant eller hvad jeg ikke kan li gør vel ligemeget. Jeg behøver vel ikke at komme med en hel roman om hvad jeg ikke kan lide. Jeg har magnat new edge, som jeg synes er pisse lækkert. Jeg sidder ikke og prøver at få dig til at kunne lide magnat. Så siger vi bare RF ikke er crap. Så får du ret og vi slipper for at diskutere mere, jeg gider ikke diskutere på bilgalleri. Men mark j hvis du var i praktik i bilxperten , hvorfor har du så 6`9 i din bil? Og evo mener der ikke findes bedre anlæg. Skal du ikke også diskutere med dem?

• #18   23. jul 2011 Dalle .

Well magnat new edge er fint til prisen... det ligger dog godt nok ikke i nærheden af PRS sættet elelr RF sættet i lydkvalitet...
    Men med tnake på at Magnat new edge koster omkring 3000 vejl og PRS sættet koster 4500 vejl... så kan de 2 heller ikke sammenlignes... RF sættet som jeg linkede til koster jo så kun: 2700 vejl... Og er faktisk det billigste af de 3 sæt... og efter min mening får man meget mere for sine penge der... Lige nu er det samtidig på tilbud til 1900 kr... hvilket betyder at det klart er det bedste sæt til prisen lige nu ud af de 3.

Mark J har 6x9" i sin bil fordi han sikekrt synes der manglede noget lyd bagfra... (At man har været i praktik betyder ikke at man pludselig har stor erfaring med lyd og anlæg lille ven... )

EVO's Udtalelse var også noget bavl da jeg da kan finde grej fra Morel og Audison der spiller endnu bedre... Men dit pis med at det var Crap var direkte tilsvining af et anerkendt kvalitetsprodukt, der faktisk kommer fra et firma der er ældre og har mere erfaring med lyd en Magnat... Selv kører jeg med Audio System Der prygler alt fra Magnat til hver en tid... det får jo magnat til at ligne discount... ( Det sidste jeg har skrevet var provokation... Så du måske kunne se hvor idiotisk det ser ud når man sviner noget til uden der er basis for det... )

• #20   23. jul 2011 Som sagt gider jeg ikke diskutere herinde. Jeg har min smag du har din smag. Gå ud og træk noget luft og diskutere med skyerne. Eller køb det rf sæt som du ikke har råd til. Bum slut herfra.

• #21   23. jul 2011 Som sagt er vejl pris for new edge ca 3000... Og PRS sættet hos Autobixen er den gamle version... ikke den nye... Kend til tingene inden du prøver at overbevise nogen... Sgu da for dumt det andet der...

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

• #23   23. jul 2011 Jeg har ikke snakket om den nye version af prs smiley

• #24   23. jul 2011 Ved ikke hvem du tror du er , men tror ikke du fik nok luft. Jeg synes personligt magnat og pioneer prs er bedre, og det er i samme prisklasse når rf ikke er på tilbud. DET ER MIN MENING, den kan du ikke ændre på. Ja jeg synes ikke rf er godt, langtfra. Men hvorfor fanden skal du prøve at overbevise mig om det er? Og nu snakker du om det nye prs sæt , hvorfor du gør det har jeg ingen ide om.

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

#25   23. jul 2011 Hørte dem selv i forhold til den gamle prs, og jo de spiller ret "ens", men ved vejl pris, så er det klar tat RF er bedre???

• #26   23. jul 2011 Så ta du dem. Det er din mening og ikke min. Forstår ikke lige hvad der går galt her. Jeg kan ikke li rf og har hørt alt i rf, Forstærkere . subs osv. Nogle kan li bmw andre mercedes. Altså køb da de de RF hvis i vil smiley Men har da ret til at sige min mening ang dem.

• #27   24. jul 2011 Dalle .

Du er fuld af lort nu... Du har ikke hørt alt i RF det vil jeg gerne vædde med dig om... Eller du har måske både hørt T1-2-3-4-5 Sættene i Power serien? Mage til løgnhals skal man da lede længe efter... T5 sættet er et sæt til over 10000 kr... tror jeg sgu ikke på du har hørt da der ikke er nogen i danmark der kører med det...

PS: Den gamle version af PRS sættet er udgået af produktion derfor sammenligner jeg med det nye sæt... Og PRS sættet er ikke i samme prisklasse mere da det koster 4500 vejl...

Selv når RF ikke er på tilbus så er sættet billigst... giver mest value for the money...

• #28   24. jul 2011 Forstår ikke du ikke kan snakke normalt til folk . Du snakker vel heller ikke sådan i virkeligheden? For så tror jeg på du har fået et par på skallen. Gad godt se dig om morgenen 7:30 hvor du skriver det indlæg. Kan forstille mig der ryger damp ud af ørene og du bliver rød i ansigtet. Slaaaap af når du skriver. Så kan vi måske snakke normalt. Fint nok du har forstand på anlæg, men du gør dig selv bedre altid. At du synes audio system er så meget bedre end magnat som jeg har. Dude det er din mening, ikke min mening. Jeg er glad for hvad JEG kører med, du er glad for hvad DU kører med. Men du vælger alligevel at sige dit er klasser bedre. Det er jo tegn på du vil fremhæve dig selv som bedre. Men slap lige af når du skriver istedet for at fare op i det røde felt konstant. Du er jo ikke til at føre en samtale med.

• #29   24. jul 2011 Dalle .

Hvis folk lukker lort ud og Direkte lyver som du har gjort Jo så Får du præcist det af vide på den måde her... Også i virkeligheden... Og chancen for at du kan give mig et par på skallen er omtrendt lige så stor som at vinde i lotto... Jeg synes dog det sygeste lige nu er at du slet ikke forholder dig til at du er blevet afsløret i at være fuld af lort...
    "har hørt alt i rf, Forstærkere . subs osv." Ja det har du... Og jeg har dyrket sex med jessica Alba op til flere gange... (Hey hvis du kan lyve så kraftigt så kan jeg sgu også)

Læse og forstå kan du heller ikke: Her er hvad jeg skrev til sidst i den post du refererer til nu: "Det sidste jeg har skrevet var provokation... Så du måske kunne se hvor idiotisk det ser ud når man sviner noget til uden der er basis for det.." Så det jeg faktisk skriver er ikke min mening om tingen der men grundløs sludder så du kan se hvor dum du ser ud når du komemr med en udtalelse som denne: "Stadig samme crap" ked af at sige det men skal man omtale noget som "crap" så bør man gøre det omkring ting der ER crap... Man skal ikke gøre det fordi det tilfældigvis ikke lige har en lyd der falder i ens smag...
    At Jeg personligt mener at Audio system sættet jeg kører med (Helon 165-4) Er et langt bedre sæt end New edge til prisen betyder ikke at det er flere klasser over... Magnat sættet er jo et ret så godt sæt til prisen... (Det var som jeg skrev kun skrevet i provokation og var uden nogen factuel basis... Ved godt det måske var for svær for dig at forstå...)
    Inden du vælger at blive tøsefornærmet næste gang så lær det danske sprog og lær at læse og forstå det... Og læs så DET HELE og ikke kun et par uddarg du kan blive fornærmet over... det andet ligner et forsøg på at nedgøre dig selv... Så vidt jeg har set på forummet her plejer du ikke at skrive komplet vrøvl...

• #30   24. jul 2011 Du får dit sidste ord og ret. Peace smiley

• #31   26. jul 2011 Audio system er fucking overvuderet..

• #32   26. jul 2011 Cody . skrev:

"JBL f.eks. (Vrælende diskanter og massere af bass og totalt mangel på en bare nogenlunde åben mellemtone)"

det er da vidst en sandhed med modifikationer.......

• #33   26. jul 2011 Cody . skrev:

"T5 sættet er et sæt til over 10000 kr... tror jeg sgu ikke på du har hørt da der ikke er nogen i danmark der kører med det..."

hvor ved du det fra? bare fordi folk ikke stiller op i konkurrencer så kan de da sagtens have et dyrt komp. sæt...

da JBL 660GTi kom ud købte jeg det fra udlandet, og snakker man med importøren af JBL bilstereo så er det ikke så forfærdeligt lang tid siden at det officielle første sæt 660GTi blev solgt. men der havde jeg jo allerede haft min i lang tid. men jeg stiller ikke op i konkurrencer eller lign. da tiden ganske enkelt ikke er til det, men det betyder skam ikke at sættet ikke gælder som et 660GTi alligevel...

• #34   26. jul 2011 Nick V .

Ærlig talt... Det er ikke en sandhed med modifikationer... JBL har nemlig vrælende diskanter og fin bass men en grim mangel på mellemtone... At du er JBL fanboy er jo ikke argument for at det ikke passer...

Ej jeg provokerer nu... Jeg har hørt opsætninger med JBL der har haft en god lyd... Ingen tvivl om det... Jeg har aldrig hørt et GTO sæt der havde en god lyd desværre... JBL var jo kongen af bilstereo engang.. Nu er de bare hofnaren desværre... for de har sgu været SÅ fede... Lidt ligesom Cerwin Vega der jo var "King of bass"... Så blev de til grin med deres Vmax serie som så blev solgt gennem thansen da ingen andre ville røre ved dem... Og nu er de så på vej op igen med de nye Vmax enheder... Og jeg håber de fortsætter stilen... JBL har fedt grej igen tvivl om e men lyden er meget amerikansk, hvor fokus ikke ligger på en balance mellem mellemtone og diskant..

• #35   26. jul 2011 Thomas D

Det er jo din mening... Jeg kan sige det samme om DLS..

Kommentér på:
Rockford POWER

Annonce