{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højtalere til Peugeot 206
  • #2   15. aug 2011 Du skal lave en træ ring som du sætter fast i døren og der montere du din højtaler i..

Højtalerne er sikkert fine nok bare du kan justere det rigtigt..
    Hvis du har en radio med et godt delfilter og EQ så vil det hjælpe..
    Du kan få højtalere der lyder bedre til mindre penge..

• #3   15. aug 2011 Under din original beklædning selvfølgelig.. smiley

• Stefan K
    Stefan K Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 23
    #5   15. aug 2011 Thomas A: Kan du linke til nogle af de højtalere du snakker om ?

• #6   15. aug 2011 Du kan PM mig..

• #7   15. aug 2011 Der er et par muligheder

• #8   15. aug 2011 Hvorfor ikke ? Det lyder bedre at montere træringe og er mere professionelt.. Det gælder om at have en god baffel til ens højtalere.. Så lyddød som muligt.. og der er træ godt..

• #9   15. aug 2011 Men du har ret i at i bagbeklædningen er der ikke hul størrelse til 6" højtalere.. der skal man enten bukke lidt i metallet.. "det kan lade sig gøre" Men eller montere man med stor held en 5"... så ødelægger du heller ikke stereo perspektivet foran..

• #12   15. aug 2011 Der var dog mærkeligt den jeg lavde forleden havde ikke det du nævner.. Den havde masser af plads til træringe..
    Det er den dør hvor højtalerne nærmest spiller frem imod instrument brættet.. Jeg fjerner altid det der originalt sidder bag højtaleren.. da mine højtalere skal ha så meget luft at arbejde med så muligt.. for at lyde optimalt.. de skal bruge døren som kabinet..
    Faktisk så lyder det rigtig fedt i sådan en Peo 206 da højtalerne kaster lyden frem og den reflektere tilbage fra instrumentbordet..
    Hvis du vil høre den kan det godt arrangeres..

• #15   15. aug 2011 Sjovt som folk kan udtale sig om noget de ikk vil høre..
    Druknede dine enheder da ? Fjernede du plastikken fra bag enheden.. ?

Monterede du skum ud til beklædningen fra højtalerringen så lyden ikke gik tabt bag beklædningen ?

• #16   15. aug 2011 Jeg mener ikke at mellemtonen/bas er så nemt at sidde i vejen for .. Men mere diskanten man kan sidde i vejen for,, Den sad i mit tilfælde et stykke op ad døren..

Der var sat en Pioneer 88rsII headunit
    2 stk Boston GT REFERENCE forstærkere 1 stk 2 kanals
    samt 1 stk 2 kanal til bas
    1 stk Phoenix Gold TBA1 Line driver
    i den bil Samt 1 sæt Boston SX60 komponent sæt..

• #19   15. aug 2011 Nej men det kan være der er noget andet galt..

• #20   15. aug 2011 Bare fordi jeg skriver at jeg syntes det mærkeligt så behøver du ikke skrive det med stort..
    Jeg har aldrig angivet du er grøn..
    Jeg fik det til at fungere for min kunde til UG og han er den dag i dag yderst glad for sit anlæg..

Og det lyder kanon... Det er bare min erfaring jeg har delt videre..
    Det er de færreste der vil ud og købe door boards og alt det der..

Kommentér på:
Højtalere til Peugeot 206

Annonce