{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HERTZ es 250
  • #1   19. aug 2011 Steffen hay J

Se dette album http://bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumId=75645 (tredje udregning) Portet kabinet kan ikke anbefales. Har selv denne skønne enhed i et lukket kabinet på 22 liter. spiller utrolig godt. (: dog ville jeg lave det om til 35liter næste gang. (:

• #2   19. aug 2011 hvorfor kan portet kabinet ikke anbefales ? smiley spørger bare fordi jeg ikke er så klog på det hehe smiley
    hvordan spiller den så i det der 22 liters ? er det godt eller skal man op på de 35 som du snakker om smiley
    og endelig hvad er fordelene/ ulemperne ved lukket og portet kabinet? har bare altid hørt at det er bedst at bruge et portet men kan høre du er uenig smiley

• #3   21. aug 2011 Steffen.Et portet kabinet er skam ikke dårligere end et lukket. det kommer helt an på enheden der skal sidde i kabinettet.
    Der er enheder der kun egner sig til lukkede, og der er nogle der egner sig bedst til et portet. Mange enheder kan dog begge dele, men desværre ikke denne dejlige Hertz enhed.

Angående de 22 liter. Den spiller rigtig godt og kontant og den kan give et nogenlunde tryk (er jo kun en 10 tommer). som jeg har forstået det, så er fordelen ved at sætte den i en 35 liters kasse , at den ikke peaker ved f.eks 35Hz. den er meget mere linær og spiller dermed lige højt over hele skalaen. Ellers ville den måske spille nogle toner højere end andre.

• #4   23. aug 2011 Oplyningerne fra Autofix´ hjemmeside kommer direkte fra Hertz Audio, så de passer skam... Men selvfølgelig kan den også bruges og spiller enda rigtig fedt i et lukket smiley

Kommentér på:
HERTZ es 250

Annonce