{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Radio slukker ikke
  • #1   29. aug 2011 Enten er den sat i forkert ellers er bilen ikk født med at den slukker selv smiley

  • #3   29. aug 2011 Nej det gør den ikke for jeg er nødt til at "klikke" fronten af for at få den til at slukke for lyset i displayet. Men hvis fronten sidder på men radioen er slukket, tænder den ikke når man starter bilen


  • #5   29. aug 2011 Der er to ledninger til "plus" bagpå... den ene skal være konstant - den sørger for at den husker radio-stationer, klokken mv. Den anden er kun aktiv, når bilen er sat i tænding.. altså når bilen starter.. derved tænder radioen... og slukker når bilen slukkes..

    Mit bud er, at begge disse ledninger er sat til den pluspol der er permanent... ud med radioen og find en plusledning der kører på tændingen og sæt power til den smiley


  • #6   29. aug 2011 enig med da SQUIRREL - astra DIESEL sælges , du skal have den ud og prøve at bytte om på ledningerne, eller bare måle dig frem til det med et multimeter. min lillebrors cordorba havde samme problem og det kom nent til at du. god fornøjelse! smiley

  • #7   29. aug 2011 gætter på radioen er monteret forkert, ( med plus og tændings kabel )

  • Erik R
    Erik R Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Svar: 1
    #8   17. aug 2015 Jeg har lige fået skiftet min Blaupunkt autoradio med en ny og bedre Kenwood. Den gamle fungerede godt nok hvad angår tænd/sluk. Den tændte, når jeg satte tænding til og sukkede, når jeg tog nøglen ud. - Og så kunne den tændes manuelt, hvis man feks. sad og ventede i bilen eller blot skulle finindstille.
    Den nye Kenwood slukkede konsekvent, når jeg tog nøglen ud, og kunne ikke tændes manuelt. Værkstedet fik opgaven tilbage, men det er stadig ikke ok. Nu kan jeg godt nok tænde den manuelt, men jeg skal også tænde og slukke manuelt hver gang jeg bruger bilen. Ret irriterende! Men hvad er der galt?


  • #9   17. aug 2015 Har du prøvet at bytte om på rød og gul ledning?

Kommentér på:
Radio slukker ikke

Annonce