602 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "pioneer 2 din"
Pioneer 2 din skærm.
Har lige fået monteret 2 din anlæg i bilen. Spiller rigtig fint. MEN skærm en ruller/kører rundt konstant. Hvad skyldtes det? Anlægget er sprit ny.
Har lige fået monteret 2 din anlæg i bilen. Spiller rigtig fint. MEN skærm en ruller/kører rundt konstant. Hvad skyldtes det? Anlægget er sprit ny.
Skrevet af: buller Q - 31. maj 2016
pioneer din 2 autoradio
Jeg har en swift fra 2006 som skal have ny radio i (radio med touch), og vil høre om hvilke kabler man skal have fat i for at det hele passer og ratbetjening også virker, da jeg syntes det er svært a...
Jeg har en swift fra 2006 som skal have ny radio i (radio med touch), og vil høre om hvilke kabler man skal have fat i for at det hele passer og ratbetjening også virker, da jeg syntes det er svært a...
Skrevet af: Sebastian B - 5. okt 2014
Spar penge på din forsikring
jan 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 27
har en 2 din pioneer men der er kun kort over canada og usa hvis jeg så køber det her kort og sætter i burde det så ik virke?
på forhånd tak..
http://www.ebay.de/itm/PIONEER-CNSD-110FM-SD-Karten-Update-AVIC-F10-/290519862546?pt=Navigations_CDs_software_1&hash=item43a4554d12#ht_5142wt_1002
pioneer 2 din kort