{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  anlæg med billede a et ørne hovde ???
  • #1   12. sep 2011 Arizona Eagle?

• #2   12. sep 2011 arizona eagle måske.

• #3   12. sep 2011 Arh to late , men eagle er også mit bedste gæt.

• #4   12. sep 2011 mange tak skal i ha smiley

• #5   12. sep 2011 men er det et okay mærke ??

• #6   12. sep 2011 Hvis du spørger mig er det et lortemærke.

• #7   12. sep 2011 køb alpine , D:

• #8   13. sep 2011 Michael C

Hvorfor skal han købe alpine??? Der må være en grund... Saglig argumentation tak og gerne med sammenligninger med andre mærker... og forklaringer tak...

• #9   13. sep 2011 Don I

Fuldstændig enig... det er noget billigt gøjl... uden en snert af kvalitet...

• #10   13. sep 2011 Jeg har haft en Arizona Eagle subwoofer, 2x12''.. Jeg syntes nu de spillede meget fint.

• #11   13. sep 2011 cody .............................. bare en konstatering... da mærket var skrevet og en anden konstatering var ude ... hvem har gjort dig forum admin ... gosh smiley

• #12   13. sep 2011 Tobias T

Du har Xzound og Cerwin Vega i bilen nu... Ikke ligefrem et reference punkt der viser stor erfaring med lyd.,.,.

• #13   13. sep 2011 Michael C

Tja en dårlig konstatering... Alpine er overpriced, og lever på et rygte de ikke længere gør sig fortjent til...

• #14   13. sep 2011 utroligt at typer som cody, skal rakke folk ned ...det er MIN konstatering .. god damnit bbboooooiiiiii i can't take that away from me! . jeg fik min Sub billigt.. og de spiller fremragende smiley

• #15   13. sep 2011 Alpine laver da også "lort" som bliver solgt til mere end det i thansen.. Så rimelig skod bare at skrive et mærke.. du skulle nok tage at anbefale en serie i stedet.

• #16   13. sep 2011 Michael C

I forhold til hvad? Hvis jeg ikke havde hørt andet ville jeg også mene at Xzound lød fortrinligt... Nu har jeg tilfældigvis haft med bilstereo at gøre i mere end 10 år,,, Så har hørt meget andet...

Men hvis du ikke kan komme med et argument for hvorfor man skal købe Alpine, så er din udtalelse 0 og en skid værd... Og "Jeg synes det lyder godt" er ikke et argument... det er bare en konstatering af hvad du synes lyder godt... Men det kan ingen bruge til noget... hvordan er Alpine sammenlignet med Hertz? Ground Zero? Dynaudio? Audison? Boston?

Er træt af at små uerfarne pubertetsdrenge der bræger op om at andre skal købe det lort de selv også kører med og kun fordi tosserne ikke har lyttet til andet... Det er satme for dumt at bræge sådan op når ens erfaringsniveau er så uhyggeligt lavt...

• #17   13. sep 2011 N B G L

Helt enig.. Men han måtte nu også godt kunne sammenligne tingene... det kan de færreste børn der råber op herinde...

• #18   13. sep 2011 sikke meget du ved om mig hva cody smiley ;) smiley

hvis jeg havde pengene , havde jeg sku købt fuldt adison, Hertz, Dynaudio... for der skal man jo op i den dyre ende , for der er jo altid lort indenfor de forskellige mærke , og bla med din erfaring mand i dont give a shit smiley ...

min mening, om den er god eller ej . fuck nu af man.. skriv et brev til mig og smid det i lortespanden derefter !

-Slut.

• #19   13. sep 2011 Michael C

Elsker den der idiotiske undskyldning... "Hvis jeg havde pengene"... Jeg havde komplet Ground Zero i min bil... Nuclear serien... Da jeg var på lærlingeløn...
    Men fin måde du viser du løb tør for argumenter... Når man IKKE har et fornuftigt argument så er det man reagerer som du gør,.. fantastisk...

Der er lort inden for alle mærker? Sjovt har ikke fundet noget hos Audison endnu... Ej heller hos Dynaudio... Hertz har Dieci serien... men på den anden side hvis man sammenligner med andet grej i samme prisklasse så er det heller ikke lort... Såeh... NEJ... ikke alle mærker laver noget lort... Alpine laver en masse af det... Faktisk Alt under F1 status serien er efter min mening at betragte som alt for dyrt i forhold til hvad du får... Faktisk kunne Alpine lære en del fra netop førnævnte Hertz og audison...

• #20   13. sep 2011 Han reagere sådan fordi du er belastende at skrive med. Man kan ikke føre en normal samtale med dig. Hvis du slappede lidt mere af ku det være man kunne snakke normalt . Og hvad så om du havde nuclear? sidste gang du skrev i et emne ang RF havde du ikke engang råd til deres komposæt. Så hvorfor være efter ham , når han siger: hvis jeg havde pengene.

• #21   13. sep 2011 Dalle .

har da råd til samtlige komponentsæt de indtilvidere officielt sælger i DK... Men ikke til T5 sættet f.eks.
    Lad nu være med at tage tingene ud af kontekst...

• #22   13. sep 2011 øhhhhh, okay smiley mange tak da smiley

• #23   14. sep 2011 Cody .

Ja, jeg har en bil med Cerwin vega og en Arizona Eagle.
    Og ja, jeg ved godt Arizona Eagle ikke er det bedste, men jeg syntes de spiller meget godt i forehold til prisen, og mange af mine venner mener det samme.

Samtidigt har jeg også en Opel Corsa 2011, med Ground Zero GZTA 1.1200DX, MB Quart PWE 354 15'', og Power Acoustik PC1.5F.

Det hele er anbefalet af en lydtekniker fra Automotive Afdelingen på B&O.
    Og jeg syntes det er pisse nedern af dig, at disse alt udstyr man har, med mindre man har det samme som dig.

• #24   14. sep 2011 HAHAHA Tobias. Det er da vidst nok den værste løgn jeg nogensinde har hørt. Bare fordi Cody siger at det er noget lorteanlæg du har i bilen, så har du lige pludselig en ny bil med fedt anlæg?? Så prøv at tage nogle billeder af den og anlægget, og reg attest hvor dit navn står på. For det lyder satme en tand for tamt det der.

• #25   14. sep 2011 Det skal du få dig.. Er der mere du vil ha billeder af ?

• #26   14. sep 2011 Tobias T

Nu giver jeg ikke ret meget for B&O's automotive afdeling... B&O er et designstudie uden lige... de laver rigtigt lækkert design... se bare deres fjernsyn der reeltste er lavet af Samsung eller phillips... Deres Højtalere bruger Scanspeak, Vifa, og peerless enheder... Nøjagtigt lige som DALI gør... Forskellen er bare at Dali's højtalere lyder godt og koster det halve... B&O laver fede ting til stuen... ting der SER fede ud... men vil man have fed lyd på højde med B&O's grej så fås det langt billigere... og meget ofte også bedre...

PS: Du er pisse fuld af løgn når du skriver at du har fået det anbefalet af en fra B&O Automotive afdeling... For den findes ikke i Danmark... Du er lige så fuld af lort som en jeg kender der påstod han havde fået udmålt sit anlæg i england.. Eneste firma derovre der har udstyret til det er Genesis... manden kører med GTX lort...

Om du har det samme som mig er jeg ligeglad med... men lad være med at lyve omkring det...

PS: Tvivler stærkt på at en B&O medarbejder overhovedet har hørt noget fra den næstmindste serie fra GZ... elelr noget Fra MB quart... Så hold op med at lyve... du sidder lige nu og påstår lort og løgne overfor en der har haft med bilstereo at gøre i 10 år... Lad være... du bliver til grin...

• #27   14. sep 2011 jeg har købt det nu, og jeg sys sku det spiller meget godt smiley
    selvf ! er der noget der er beder, men det er oss noget dyrer ! smiley
    det her er sku godt nok og starte med smiley
    kan sige så meget, at min bmw 318i ikk har brug for mere bass!
    og jeg har hår techno !!!!!!!!!!

• #28   14. sep 2011 Tonny B

Sikker på det er dyrere? Ofte tror folk at kvalitet SKAL koste vildt meget... Eller hvis de har købt rent pis... (Det har du ikke så det var ikke møntet på dig) Så er alt hvad der er bedre også dyrere...men det er det ikke... Lad være med at komme med undskyldninger for hvorfor du har købt det... Stå hellere ved det og sig det ville du prøve at køre med... det har jeg mere respekt for... så fuck da om man kan få bedre... for det kan man... til samme pris... men som jeg kan læse så virker du glad for det du har købt... og det er sgu det der er vigtigst... Dine ører skal lytte til musikken mine skal ikke.. så hvis du er tilfreds så har du gjort det helt rigtige...

• #29   14. sep 2011 Cody: Til din info så har B&O rent faktisk en automotive afdeling i Struer, så inden du får svinet folk mere til, skulle du måske lige tjekke op på det...

• #30   14. sep 2011 Essal AKA Aze .

Struer? Er det danmark? smiley Ja det har du jo ret i... Havde jeg glemt...B&O har jo snart afdelinger alle vejne... Jeg tænkte kun på deres afdeling i Tyskland...

Dog tvivler jeg stadig meget på at en B&O medarbejder ville anbefale grej i så lav klasse... Det er godt grej... men alligevel...

• #31   14. sep 2011 Synes at sony har den bedste lyd

Synes at JVC laver de bedste HU

Synes pioneer HU burde forbydes

Synes at JBL laver de bedste basser til prisen

Synes at alt bilstereo over 10.000 samlet i en bil der er fra før ca. 2008 er spildt

Synes at disse debatter herinde om bilstereo er de mest hårde at deltage i - men kan squ ikke lade være..

• #32   14. sep 2011 Dichael (ordblid)

LOL... det der kan da kun være sarkasme... smiley

Keep on Trolling...

• #33   14. sep 2011 Cody - nej, det er squ seriøst hehe.. men vi har vist også haft vores "ture" hehe..

• #34   14. sep 2011 Troede det var sarkasme... anede ikke folk kunne være så tonedøve.... BTW: hvorfor skulle pioneer HU's forbydes? Fordi du ikke kan finde ud af at montere dem så de brænder stelbanen eller?

• #35   14. sep 2011 Cody - Nej, de skulle forbydes fordi at jeg ikke aner en skid om alt det man kan justere.. FIE og hva det ellers hedder.. Og synes at deres lyd er " for ren" altså, skinger i det.. uanset hvordan jeg prøver at justere det.. Altså, de skal forbydes fordi jeg ikke har evner til dem hehe.. Kom med noget JVC - bas treble fade balance loud FÆRDIG heheh

• #36   14. sep 2011 HA HA... Ja ok sådan kan man også se på det... men det man ikke har forstand på kan man jo lære... Skinger? Jeg synes Pioneers HU's har den bedste bassgengivelse... Skifter man over til Alpine f.eks. så synes jeg en del af bassen forsvinder.. JVC er meget allround... men deres lyd er kedelig... og ps: JVC skal også forbydes... se denne: http://www.jvc.dk/product.php?id=KD-R921BTE&catid=100049 Med dsp og det hele...

• #37   14. sep 2011 arg.. JVC fra midt 90erne hehe.. dem jeg mener smiley da var pioneer stadig med de der htz eller hva det var..

Hvad bruger man lige DSP til? Udligne "ekkoer" ?

• #38   14. sep 2011 DSP'en kan bruges til mange ting hvis man ved hvordan den bruges... det gør størstedelen af dem der har en ikke...

Tidskorrektion... Du korrigerer for de forskelle i afstand der er fra enhederne og til dine ører... I 90% af de biler hvor man bruger den funktion synes jeg ikke det lyder godt, fordi folk ved ofte ikke hvad de laver...

Equalizer: Ja her indstiller du jo bass treble mids lows highs... du kan her indstille frekvenserne så det til sidst spiller lige som du vil have det..

Og den har flere andre funktioner, der ofte er helt komplet unødvendige... men man kan jo bare lade være med at bruge de funktioner... Pioneer's HU's har også Bass - treble funktion... og alt det andet kan slås fra... selv foretrækker jeg pure passive... hvor man ikke bruge DSP og aktive filtre osv...

• #39   14. sep 2011 Uh, det havde min gamle sony xplõd anlæg. Men den kunne kun styre det på 2 trin smiley til chafføren i en højre eller venstrestyret bil hehe..

Som regel så plejer jeg at skrue ned halvt ned for bass, og så på 0 de andre steder og ingen loud..

Synes det giver den bedste stereolyd når de står neutralt.. også selvom den ene højtaler er lidt længere væk en den anden. Det eneste sted jeg ville justere lidt på det, er ved surroundhøjtalere.. for der er lydforskel i styrke.,.

• #40   14. sep 2011 Se på det punkt der er vi helt enige... Alt på neutral... med et neutralt signal ud fra ens HU kommer ens højttalere også til at spille med deres egen lyd... ikke farvet af signalet...

• #41   14. sep 2011 hehe, det går squ ikke vi er enige.. jeg kan stadig ikke li dig smiley

• #42   14. sep 2011 Nej men det er jo dit eget problem ikke mit... smiley

• #43   14. sep 2011 Er jeg pisse fuld af løgn!?, min MB Quart bas er endda købt af ham, han har mere forstand på det end du nogensinde får, han udvikler til dagligt lyd til Audi og Aston Martin, så kom med din opel og se hvad du har af viden, min bror er også på B&O, og nu har jeg efterhånden set og hørt så meget derfra at jeg ikke mener du bør udtale dig om noget som heslt omkring B&O før du har erfaret det.

• #44   14. sep 2011 Cody - hehe, tager det squ ikke så tungt smiley plads til alle

• #45   14. sep 2011 Tobias T

Jeg har lyttet til meget B&O... ingen tvivl om det... ved også hvilke enheder de bruger derinde... og har også lyttet til en Audi med B&O... men er på ingen måde imponeret...
    Lille ven B&O er ikke synonym med god lyd... det er synonym med flot dansk design... Ikke andet...

PS: Jeg har selv stået og solgt MBQuart i butik... så kender dem ganske fint... udmærket mellemklasse grej... hverken mere eller mindre... Jeg er Stor fan af Ground Zero... Og TA forstærkeren er en fin forstærker ingen tvivl om det... Men hvis man er SÅ dygtig som du påstår Din ven hos B&O er... så havde han aldrig anbefalet de ting...

PS: Jeg kan sagtens komme med min Opel.. Men... Den er jo ikke bygget op til at lyde godt mere... har den været... men det er en bassrace opsætning... En konkurrencebil... Ikke til EMMA...

PPS: Min viden kan ikke diskuteres... Men ok døm selv... Jeg har 12 internationale pokaler vundet med min bil... hvad har din ven?

• #46   14. sep 2011
    Dichael (ordblid)

yup plads til alle også de typer der ikke kan tåle at blive sagt imod... f.eks. tobias...

• #47   14. sep 2011 I kunne starte med at smide samtlige headunits ud..
    Også dem til 4000 kr.. de lyder af crap alle sammen..

I skal op i 12000kr klassen så har i noget der lyder ordentligt.

Men nå nej jeg glemte .. i har ikke grejet efter headunit hvor i kan høre forskel.. er det pga. de kedlige 4 volt der er på jeres Phonoudgange.
    shhhh...

Generelt så lyder det meste bilstereo i dag ikke særlig godt..
    Der mangler et ordentligt signal..

• #48   14. sep 2011 Thomas A

Desværre er jeg delvist og kun delvist enig med dig thomas... Signalet er et problem... især når folk absolut VIL bruge MP3... men vi skal vel ikke tilbage til rørforstærkere?
    Teknologien har gjort at lyden er blevet meget mere klinisk... Uden liv og sjæl som der var førhen...

• #49   14. sep 2011 Øhh hvad? Forklar mig venligst hvorfor at 4V linjeudgange ikke er godt nok?

Vi er enige om at :

Clarion HX-D2
    Alpine F1

Begge har 4V linjeudgange?

• #50   14. sep 2011 Jo men det er godt nok også Gamle HU's.... pioneer P99RS har 5 volt...

pioneer D7RII Kører rent optisk ud...

Med zapco's forstærkere kan signalet boostes op til 12 volt...

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 53 Svar: 1.053
    #51   15. sep 2011 De gamle RF smed 8V....

• #52   15. sep 2011 Netop Thomas H... Nu de gamle RF var jo så kopier af en endnu ældre Denon HU..

Men RF'erne var faktisk den samme bare med et andet navn på... og kæft det var lydkvalitet...

Eller de gamle Nakamichi HU's...

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

#53   15. sep 2011 Problemet var sgu deres plastik-agtige finish..... Altså rf

• #54   15. sep 2011 Mangler stadig en teknisk forklaring på hvorfor 4V ikke er godt nok?

• #55   15. sep 2011 Ja, for mine biler er jo lavet til konkurrencebrug, det kan jeg godt se.. Skal vi stille din opel op ved siden af en Ferrari? Så kan vi jo blive ved.

• #56   15. sep 2011 Tobias T

Det kan vi godt jeg vil til hver en tid vælge min Opel... fordi Ferrari er ikke bygget til store skandinavsiek mænd... jeg kan slet ikke køre sådan en pga min størrelse... Og nej jeg er ikke fed...

PS: har jeg noget sted sagt at din bil var bygget op til konkurrencebrug? Det er dig der vil sammenligne min bil med en B&O audi... hvilket er som at sammenligne appelsiner og kartofler... kom nu ind i kampen bassemand...

• #57   16. sep 2011 Du spørger hvor mange pokaler mine har vundet, efter du lige har skrevet om din egen, ser du det dumme "bassemand" ?

• #58   16. sep 2011
    Tobias T

Nope... Det har jeg ikke... Jeg skrev: "hvad har din ven?" som i hvad har din ven præsteret... Ikke dig... med den viden du viser frem forventer jeg ikke ligefrem der står pokaler for anlægget hjemme hos dig...

• #59   16. sep 2011 Tobias T

Det kaldes at læse ordene som de står... Havde der stået "hvad med din, ven?" Så havde det været dig jeg mente... men da der ikke var et komma, så kan det umuligt være dig jeg mener... Lær lidt gramatik tak...

• #60   16. sep 2011 Skal vi til at diskutere folkeskole dansk, så kan jeg da også fortælle dig at der ikke skal 3 punktumer efter hver sætning du skriver. Hold dig til emnet

• #61   16. sep 2011 Hvor må det være sørgelig at være dig Cody. Du tror jo du er så meget bedre, er det ikke nederen så mange synes du er nederen? Hvis bare du snakkede normalt til folk, så man kunne diskutere med dig. Men håber vi ses til træf en dag. Så kan du komme over og snakke til mig som du vil . Du kan jo prøve at grine af mig hvis jeg spiller musikken op. Synes virkelig du har et lavt selvværd, siden du skal diskutere med alle.

• #62   16. sep 2011 Dalle .

Mit selvværd fæjler skam intet... Om folk synes jeg er nederen eller ej er da op til dem selv... jeg kan da simpelthen ikke være mere pisseligeglad... Kom bare og fortæl du hader mig... for hver person der hader mig er der 4 der har det modsat, og som har sat stor pris på den hjælp de har fået... Jeg er her ikke for at skabe venner, blandt dem der ikke kan tåle at høre sandheden...

• #63   16. sep 2011
    Dalle .

PS: jeg griner aldrig af folk og deres grej... Jo hvis de stiller sig op og fører sig frem som om de er de dygtigste i verden og så kommer med en masse kinalort i bilen så kan det godt risikeres, at jeg bliver mindre venlig... Men ellers ikke.. Håber da vi ses til træf... det kunne sikkert være hyggeligt... Om ikke andet så kan jeg træffes ved F&F show 2012 hvis det bliver til noget... Nøjagtigt lige som alle de andre år...

• #64   16. sep 2011 Hvorfor ikke snakke ordentligt så? Istedet for at spille så pisse smart. Og ja du spiller smart, jeg havde nuclear i min bil da jeg var lærling, great for dig. Altså du tror jo du er bedre end andre. Tror mange deler samme mening som mig.

• #65   16. sep 2011 Dalle .

Min reference til hvad jeg havde i bilen som lærling er simpelthen fordi jeg er træt af at se den ene efter den anden pive over de ikke har råd... Nej gu fanden han man ikke råd hvis man vil have det hele på 1 gang og helst med det samme... Det er ren idioti at man kigger på noget grej... synes det er fedt... Og så køber man det billigste lort man kan finde fordi man vil have hele lortet her og nu... I stedet for at spare op Som jeg gjorde... Så på det ene punkt: Ja der mener jeg at jeg er bedre end andre... eller rettere handlede langt mere fornuftigt...

Og jeg mener jeg er bedre end de idioter der uden nogen form for reference straks bræger op om hvor godt de synes noget er.,.. På trods af at det er det eneste de har hørt... Sådan en tosse har jo ikke viden eller erfaring til at give råd om noget som helst...

jeg mener IKKE jeg er bedre end andre mennesker generelt... jeg har også mine fejl... 1: Jeg kan være (eller lyde som) En arrogant røv... Jamen jeg holder det ikke engang hemmeligt...
    men hvem vil du helst have rådgivning af? Den arrogante røv der rent faktisk ved hvad han snakker om? Eller den flinke rare men fuldstændigt inkompetente knægt der gladeligt bræger den ene dumme myte ud efter den anden? Dit valg...

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

#66   16. sep 2011 Cody

Du har så ganske ret... En arrogant narrøv... smiley Men du ved jo faktisk hvad du snakker om....

Om folk vil tage det du skriver personligt, er jo så deres valg....

Go'Weekend Cody

• #67   17. sep 2011 Thomas H

PRÆCIST... Jeg har aldrig lagt skjul på at jeg kan være en arrogant røv... Hell Kom til dB-drag konkurrencerne... Du vil se vores deltagere der faktisk morer sig og griner, og som takker for en god konkurrence... FORDI Jeg er en arrogant røv der tager pis på mine deltagere...

Og HVIS jeg bliver for meget har jeg aldrig været så svag at jeg ikke har kunnet sige undskyld når folk har følt sig stødt... Men jeg siger ALDRIG undskyld hvis folk hellere kommer med et modangreb, end de holder hovedet koldt og lige skriver en besked eller kommer hen til mig og siger "jeg føler mig altså stødt over den måde du skriver/taler til mig, det bryder jeg mig ikke om" Eller noget i den retning... Så vil vedkommende også få en undskyldning... Og samtalen kan fortsætte på ny mens jeg gerne tager hensyn til vedkommende... Men Aldrig er det sket endnu... ALTID vil folk hellere give en sviner end de vil være civiliserede... og det de giver er det de får tilbage...

• #68   17. sep 2011 God Weekend thomas...

• #69   17. sep 2011 Cody: Jeg begriber stadigvæk ikke hvorfor du opfører dig sådan.
    På den ene side bræger du op om at folk skal komme til jeres db-arrangementer, og at i "er flinke mod nybegyndere", men det står virkelig i skarp kontrast til den måde du tiltaler folk på.
    Hvis du endelig havde intention om at være flink ved nybegyndere, så kunne du jo starte med at snakke pænt til dem, for det ville unægteligt gøre der bare en smule lettere at finde deltagere til jeres arrangementer.
    Det er jo direkte at skræmme folk væk, når du gang på gang skal påpege din status som over-dommer og bla bla, og samtidig opfører dig som det er tilfældet, og sviner til højre og venstre.
    Hvis folk overfusede dig, når du tog fejl, ville du selv finde det meget pisse irriterende, så du skulle prøve at vende den om, bare en enkelt gang.

Kan ikke finde ud af, om du rent faktisk ER interesseret i at hjælpe folk, eller om det kun er interessesen for at blive hørt, der gør at du skriver!
    For ja, der er flere der hører dig, med den måde du opfører dig på, men det er nok de færreste der tænker godt om det...

Vi har haft vores ture, og jeg er klar over at det INTET ændrer at jeg skriver, eller at andre gør det.
    Men det må trods alt skabe noget rotation et eller andet sted...

• #70   17. sep 2011 Essal AKA Aze .

Inden du vælger at udtale dig om hvordan noget som helst foregår til en konkurrence, eller hvordan jeg er overfor nye deltagere, SÅ KOM TIL EN... Så du faktisk ved noget om det... indtil da bør du faktisk holde fuldstændig kæft omkring det... Jeg mangler nemlig stadig at få negativ respons omkring vores konkurrencer... Det skriver jeg ikke fordi jeg er dommer og det vil se pænere ud... men fordi at sådan er det nu bare... Og jeg er skam fint flink ved nybegynder i dB-drag... Men er bilgalleri det samme som vores konkurrencer? jeg tvivler...

PS: Jeg TALER slet ikke med nogen herinde... Jeg SKRIVER til dem... der er en hvis forskel.. Der er også den forskel at folk ikke kan se hverken ansigtsmimik, kropssprog, eller høre betoningen af de ord der er skrevet... dvs. alt bliver opfattet ud fra hvordan man SELV læser det... JEG skriver ting som jeg siger dem... dvs. ofte med et smil og et glimt i øjet... (og en smule arrogant det er jeg selv klar over) Men det skrevne ord er ikke det samme som det der tales... Men det er nu sådan jeg skriver tingene... lev med dem og lad være med at opfatte alt der bliver skrevet som om det er skrevet i ond tro...

• #71   17. sep 2011 her er et forslag... Spørg Max Madsen der blev Danmarks Mester i Street Stock B om hvordan nybegyndere bliver behandlet... Spørg Alle vores nybegyndere fra i år af om de føler sig trådt på... Og SÅ kan du fortælle mig om jeg er flink ved vores nybegyndere eller ej...

• #72   17. sep 2011 Du kan altså ikke opføre dig som du har lydt herinde fordi du mener du har så stor en forstand. Bare pga. du har noget der er bedre end os andre betyder det ikke du har ret til at skrive din ærlige mening til ALT!

• #73   17. sep 2011 What??!?!?! Har man nu ikke ret til at skrive sin ærlige mening mere? Det var da noget af et statement.

• #74   17. sep 2011 Selvfølgelig har man ret til det, men ikke på den måde Cody gør det, hvis man bare skriver med en ordentlig tone, er det fint.

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

#75   17. sep 2011 Tobias T

Hvorfor er det du føler dig stødt over hvad Cody skriver...... ???

• #76   17. sep 2011 Jeg føler mig ikke stødt, men hvis du snakked sådan til mig irl ville du få et par på hovedet. Og det er ikke en trussel, men hvis du er ligeså højrøvet ville jeg ikke ku holde dig ud.

• #77   17. sep 2011 Der fik du dit svar Tomas H smiley

• #78   17. sep 2011 Dalle .

At du vil slå på en person pga deres måde at tiltale dig på siger mere om dig end det gør om mig... For hvis det er den eneste måde du kan kommunikere på så viser det bare hvor afstumpet og svagt et menneske du er... Samtidig kan jeg så sige: Du skulle være velkommen til at prøve...

• #79   17. sep 2011 PÅ den anden side er det jeres problem... ikke mit... JEG har ikke et problem med hvordan jeg skriver... I har... sorry... Men I er desværre ikke vigtige for mig... Så kan virkelig ikke se hvorfor jeg skulle tage hensyn til jeres meget meget meget skrøbelige sind og selvværd der er så svage at i ikke kan tåle at nogen skriver lidt negativt til jer...

• #80   18. sep 2011 Det er præcis dette jeg mener, du tror du er så meget bedre. Ligemeget hvad vi siger er det forkert. Hvis en kom hen og kaldte mig fjols og sagde jeg var smækfyldt med løgn, gu fanden får jeg lyst til at slå personen. Har aldrig været i slagsmål, men du er vist i verbal slagsmål hverdag bag skærmen. Blærer dig med dit anlæg hele tiden, og hvis man ikke har samme mening er man bare en idiot. Jeg har peerless xxls subs, steg forstærkere , pioneer prs headunit. Men blærer jeg mig? nææh. Og har en del forstand på anlæg. Men sidder fandenme ikke som kong gulerød og spiller smart. Er jo ikke den eneste der har denne mening. Jeg gider ikke engang hjælpe folk, for ved hvis jeg skriver noget der ikke passer ind i dit hovede. Så kommer du og sviner til , og siger man er smækfyldt med løgn, som du har sagt før. Har intet tilovers for sådan nogle typer. Fint du har forstand på det, men hvorfor ikke forklare tingene mere stille og roligt. Og alpine er ikke overpriced, kun herhjemme . Hvis man bestiller fra ebay er det meget billigere.

• #81   18. sep 2011 Det er lige netop dig der har et lavt selvværd Cody, du tilbringer 90% af din tid på at sidde herinde og spille overklog, og du har hverken et fotoalbum, en oprettet bil, eller noget som helst. Det er da dig der er svag som bare fanden hvis du føler dig smart ved at sidde og kritisere alt du kan finde på skrift (med mindre det selvfølgelig er noget bilstereo til 40.000 som du harhaft eller har)

• #82   18. sep 2011 Utroligt du bliver ved. Nu siger du arizona er crap, mens andre synes det er fint. Sidst jeg sagde jeg synes Rockford er crap, begyndte du at svine mig til. Fordi det i dit hoved spiller godt. Er man lige dobbelt moralsk eller hvad?

• #83   18. sep 2011 Tobias T

Nu giver jeg ikke ret meget for B&O's automotive afdeling... B&O er et designstudie uden lige... de laver rigtigt lækkert design... se bare deres fjernsyn der reeltste er lavet af Samsung eller phillips... Deres Højtalere bruger Scanspeak, Vifa, og peerless enheder... Nøjagtigt lige som DALI gør... Forskellen er bare at Dali's højtalere lyder godt og koster det halve... B&O laver fede ting til stuen... ting der SER fede ud... men vil man have fed lyd på højde med B&O's grej så fås det langt billigere... og meget ofte også bedre...

PS: Du er pisse fuld af løgn når du skriver at du har fået det anbefalet af en fra B&O Automotive afdeling... For den findes ikke i Danmark... Du er lige så fuld af lort som en jeg kender der påstod han havde fået udmålt sit anlæg i england.. Eneste firma derovre der har udstyret til det er Genesis... manden kører med GTX lort...

Om du har det samme som mig er jeg ligeglad med... men lad være med at lyve omkring det...

PS: Tvivler stærkt på at en B&O medarbejder overhovedet har hørt noget fra den næstmindste serie fra GZ... elelr noget Fra MB quart... Så hold op med at lyve... du sidder lige nu og påstår lort og løgne overfor en der har haft med bilstereo at gøre i 10 år... Lad være... du bliver til grin...

Dette beviser vist hvad jeg mener, og hvorfor andre har samme mening.

• #84   18. sep 2011 Du siger tobias er fyldt med lort . Og så failer du da der rent faktisk er en afdeling . Doh smiley

• #85   18. sep 2011
    Dalle .

Hvis folk skriver noget der er direkte løgn så skriver jeg at det er løgn... det er vel ikke så svært at forstå... Dobbeltmoral?? Næh... Arizona Eagle er jo bare Xzound med et andet navn groft sagt... Det er noget kinahylde vare man har smækket et logo på og som man så sælger og tjener penge på... det er hvad det er...

Alpine er Overpriced selv i tyskland for faen da... Brugtpriser På Ebay kan du jo ikke sammenligne med bassemand... Selv nypriser på Ebay kan du ikke sammenligne med da de ikke repræsenterer vejl udsalgspris...

Nu failede jeg ikke som du tror da jeg VED der er en Automotive afdeling hos B&O.. Jeg troede bare de kun havde en i Tyskland... Og som du også kan læse dig frem til da Essal fortæller mig hvor den ligger i Danmark, Jamen så er jeg ikke bleg for at indrømme min fejl...

jeg blærer mig med mit anlæg hele tiden? Det må¨jo betyde at du ved hvad jeg kører med fordi det må jeg jo have blæret mig meget med jo... Så fortæl mig lige hvad jeg kører med... Du burde jo vide det når du har set mig blære mig så meget med det...

Du kan hjælpe folk alt det du vil... så længe du skriver ting der passer... Har ikke noget at gøre med om hvorvidt det passer i mit hovede... Fordi sandheden er altid sandheden og der er ikke noget der hedder personlig mening om den...

Desuden skrev du at alt Rockford var crap.. derfor må man gå ud fra at du har hørt alt Rockford... Har du det?

• #86   18. sep 2011
    Tobias T

Du ved slet ikke hvad jeg bruger min tid på bassemand... så er det ikke lidt dumt at udtale dig om det? For 90% af min tid bliver brugt på min familie, kæreste og Barn... Så udtal dig venligst om ting du ved noget om... jeg ved godt det er svært for dig men prøv nu alligevel...

Du har helt ret... har ikke oprettet bil... Ingen grund til at tilføje den til tyvenes indkøbsliste... Sidst jeg havde min bil herinde, var jeg udsat for 4 indbrudsforsøg i den... det behøver jeg virkelig ikke igen... har intet fotoalbum da det kræver at man opretter sin bil... Hvis folk mener de har brug for at se eller høre bilen, jamen så kan de jo bare komme til en af de konkurrencer der bliver holdt i landet... står hvert eneste år på F&F show... Så nej har ikke oprettet den herinde, er det et krav for at vide hvad man taler om?

Mit selvværd fejler ikke spor... Det er ikke mig der begynder at klynke som en forurettet teenagepige fordi der er en der er uenig med mig og sørme ikke tog hensyn til mine følelser.. Det er da dig kan jeg da se...

• #87   18. sep 2011 Og Frosset blev du, så er der i det mindste fred i et stykke tid smiley

• #88   28. sep 2011 4 volt linje signal er der ikke noget i vejen med..
    Det bare sjovere at ha 16 volt tilrådighed i balanceret format.
    Du får et meget bedre signal/støjforhold..
    På dansk..:
    Du behøver ikke åbne din gain så meget på din forstærker
    og dermed får du ikke så meget uønsket støj ind.
    Men du får derimod flere detaljer frem i lyden som du ikke før kunne høre..
    Samtidig med at du i Zapcos produkter køre balanceret med deres symbilink
    omformer så booster den også signalet op til 16 volt.. afhængig af valgt DB på jumper..
    Det findes både til almindelig rca udgang på eftermarkeds headunits og til de nye originale headunits hvor du kun har højtalerudgange.. "High level" laves om til lov level derefter balanceres og boostes det til 16 volt..
    Så nu kan du få et lækkert signal støjforhold selv fra din originale headunit
    http://www.facebook.com/media/set/?set=a.200489903330813.48433.165370620176075&type=1

• #89   28. sep 2011 Kan vi blive enige om at "kvaliteten" af signalet som kommer ud på high level udgangen er rimelig ringe?..

Du mener så at denne vidunder maskine kan lave ringe high level lyd om til high end lyd, ved at lave signalet om til balanceret samt hæve spændingen til 16V??

I mit hoved bliver det aldrig bedre end det svageste led, så umildbart giver det ikke mening. Ret mig endelig hvis jeg tager fejl.

• #90   28. sep 2011 Du tager både lidt fejl og har lidt ret...

Du kan evt komme og høre det til januar i vores demovogn
    og selv bedømme

Kommentér på:
anlæg med billede a et ørne hovde ???

Annonce