915 visninger
|
Oprettet:
anlæg med billede a et ørne hovde ??? {{forumTopicSubject}}
hvad hedder det mærke ?
det er noget min ven har tilsalg,
og der er et billede a et ørne hovde ???
har aldrig set eller hørt om det før ??
sep 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Biler: 2 Emner: 7 Svar: 303
jul 2006
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 1 Emner: 388 Svar: 3.656
jul 2006
nov 2006
Følger: 58 Følgere: 53 Biler: 3 Emner: 10 Svar: 43
nov 2006
jun 2007
Følger: 22 Følgere: 25 Biler: 11 Emner: 299 Svar: 1.150
feb 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 47 Svar: 635
jun 2009
Følger: 76 Følgere: 123 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 13.347
Hvorfor skal han købe alpine??? Der må være en grund... Saglig argumentation tak og gerne med sammenligninger med andre mærker... og forklaringer tak...
jun 2009
Fuldstændig enig... det er noget billigt gøjl... uden en snert af kvalitet...
dec 2006
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 4 Emner: 54 Svar: 76
feb 2010
jun 2009
Du har Xzound og Cerwin Vega i bilen nu... Ikke ligefrem et reference punkt der viser stor erfaring med lyd.,.,.
jun 2009
Tja en dårlig konstatering... Alpine er overpriced, og lever på et rygte de ikke længere gør sig fortjent til...
feb 2010
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 230 Svar: 2.048
jun 2009
I forhold til hvad? Hvis jeg ikke havde hørt andet ville jeg også mene at Xzound lød fortrinligt... Nu har jeg tilfældigvis haft med bilstereo at gøre i mere end 10 år,,, Så har hørt meget andet...
Men hvis du ikke kan komme med et argument for hvorfor man skal købe Alpine, så er din udtalelse 0 og en skid værd... Og "Jeg synes det lyder godt" er ikke et argument... det er bare en konstatering af hvad du synes lyder godt... Men det kan ingen bruge til noget... hvordan er Alpine sammenlignet med Hertz? Ground Zero? Dynaudio? Audison? Boston?
Er træt af at små uerfarne pubertetsdrenge der bræger op om at andre skal købe det lort de selv også kører med og kun fordi tosserne ikke har lyttet til andet... Det er satme for dumt at bræge sådan op når ens erfaringsniveau er så uhyggeligt lavt...
jun 2009
Helt enig.. Men han måtte nu også godt kunne sammenligne tingene... det kan de færreste børn der råber op herinde...
feb 2010
hvis jeg havde pengene , havde jeg sku købt fuldt adison, Hertz, Dynaudio... for der skal man jo op i den dyre ende , for der er jo altid lort indenfor de forskellige mærke , og bla med din erfaring mand i dont give a shit
min mening, om den er god eller ej . fuck nu af man.. skriv et brev til mig og smid det i lortespanden derefter !
-Slut.
jun 2009
Elsker den der idiotiske undskyldning... "Hvis jeg havde pengene"... Jeg havde komplet Ground Zero i min bil... Nuclear serien... Da jeg var på lærlingeløn...
Men fin måde du viser du løb tør for argumenter... Når man IKKE har et fornuftigt argument så er det man reagerer som du gør,.. fantastisk...
Der er lort inden for alle mærker? Sjovt har ikke fundet noget hos Audison endnu... Ej heller hos Dynaudio... Hertz har Dieci serien... men på den anden side hvis man sammenligner med andet grej i samme prisklasse så er det heller ikke lort... Såeh... NEJ... ikke alle mærker laver noget lort... Alpine laver en masse af det... Faktisk Alt under F1 status serien er efter min mening at betragte som alt for dyrt i forhold til hvad du får... Faktisk kunne Alpine lære en del fra netop førnævnte Hertz og audison...
jul 2006
jun 2009
har da råd til samtlige komponentsæt de indtilvidere officielt sælger i DK... Men ikke til T5 sættet f.eks.
Lad nu være med at tage tingene ud af kontekst...
nov 2006
dec 2006
Ja, jeg har en bil med Cerwin vega og en Arizona Eagle.
Og ja, jeg ved godt Arizona Eagle ikke er det bedste, men jeg syntes de spiller meget godt i forehold til prisen, og mange af mine venner mener det samme.
Samtidigt har jeg også en Opel Corsa 2011, med Ground Zero GZTA 1.1200DX, MB Quart PWE 354 15'', og Power Acoustik PC1.5F.
Det hele er anbefalet af en lydtekniker fra Automotive Afdelingen på B&O.
Og jeg syntes det er pisse nedern af dig, at disse alt udstyr man har, med mindre man har det samme som dig.
jun 2007
Følger: 22 Følgere: 25 Biler: 11 Emner: 299 Svar: 1.150
dec 2006
jun 2009
Nu giver jeg ikke ret meget for B&O's automotive afdeling... B&O er et designstudie uden lige... de laver rigtigt lækkert design... se bare deres fjernsyn der reeltste er lavet af Samsung eller phillips... Deres Højtalere bruger Scanspeak, Vifa, og peerless enheder... Nøjagtigt lige som DALI gør... Forskellen er bare at Dali's højtalere lyder godt og koster det halve... B&O laver fede ting til stuen... ting der SER fede ud... men vil man have fed lyd på højde med B&O's grej så fås det langt billigere... og meget ofte også bedre...
PS: Du er pisse fuld af løgn når du skriver at du har fået det anbefalet af en fra B&O Automotive afdeling... For den findes ikke i Danmark... Du er lige så fuld af lort som en jeg kender der påstod han havde fået udmålt sit anlæg i england.. Eneste firma derovre der har udstyret til det er Genesis... manden kører med GTX lort...
Om du har det samme som mig er jeg ligeglad med... men lad være med at lyve omkring det...
PS: Tvivler stærkt på at en B&O medarbejder overhovedet har hørt noget fra den næstmindste serie fra GZ... elelr noget Fra MB quart... Så hold op med at lyve... du sidder lige nu og påstår lort og løgne overfor en der har haft med bilstereo at gøre i 10 år... Lad være... du bliver til grin...
nov 2006
selvf ! er der noget der er beder, men det er oss noget dyrer !
det her er sku godt nok og starte med
kan sige så meget, at min bmw 318i ikk har brug for mere bass!
og jeg har hår techno !!!!!!!!!!
jun 2009
Sikker på det er dyrere? Ofte tror folk at kvalitet SKAL koste vildt meget... Eller hvis de har købt rent pis... (Det har du ikke så det var ikke møntet på dig) Så er alt hvad der er bedre også dyrere...men det er det ikke... Lad være med at komme med undskyldninger for hvorfor du har købt det... Stå hellere ved det og sig det ville du prøve at køre med... det har jeg mere respekt for... så fuck da om man kan få bedre... for det kan man... til samme pris... men som jeg kan læse så virker du glad for det du har købt... og det er sgu det der er vigtigst... Dine ører skal lytte til musikken mine skal ikke.. så hvis du er tilfreds så har du gjort det helt rigtige...
apr 2004
Følger: 126 Følgere: 164 Emner: 184 Svar: 5.577
jun 2009
Struer? Er det danmark?
Dog tvivler jeg stadig meget på at en B&O medarbejder ville anbefale grej i så lav klasse... Det er godt grej... men alligevel...
jan 2007
Følger: 258 Følgere: 204 Biler: 29 Emner: 267 Svar: 9.024
Synes at JVC laver de bedste HU
Synes pioneer HU burde forbydes
Synes at JBL laver de bedste basser til prisen
Synes at alt bilstereo over 10.000 samlet i en bil der er fra før ca. 2008 er spildt
Synes at disse debatter herinde om bilstereo er de mest hårde at deltage i - men kan squ ikke lade være..
jun 2009
LOL... det der kan da kun være sarkasme...
Keep on Trolling...
jan 2007
jun 2009
jan 2007
jun 2009
jan 2007
Hvad bruger man lige DSP til? Udligne "ekkoer" ?
jun 2009
Tidskorrektion... Du korrigerer for de forskelle i afstand der er fra enhederne og til dine ører... I 90% af de biler hvor man bruger den funktion synes jeg ikke det lyder godt, fordi folk ved ofte ikke hvad de laver...
Equalizer: Ja her indstiller du jo bass treble mids lows highs... du kan her indstille frekvenserne så det til sidst spiller lige som du vil have det..
Og den har flere andre funktioner, der ofte er helt komplet unødvendige... men man kan jo bare lade være med at bruge de funktioner... Pioneer's HU's har også Bass - treble funktion... og alt det andet kan slås fra... selv foretrækker jeg pure passive... hvor man ikke bruge DSP og aktive filtre osv...
jan 2007
Som regel så plejer jeg at skrue ned halvt ned for bass, og så på 0 de andre steder og ingen loud..
Synes det giver den bedste stereolyd når de står neutralt.. også selvom den ene højtaler er lidt længere væk en den anden. Det eneste sted jeg ville justere lidt på det, er ved surroundhøjtalere.. for der er lydforskel i styrke.,.
jun 2009
jan 2007
jun 2009
dec 2006
jan 2007
jun 2009
Jeg har lyttet til meget B&O... ingen tvivl om det... ved også hvilke enheder de bruger derinde... og har også lyttet til en Audi med B&O... men er på ingen måde imponeret...
Lille ven B&O er ikke synonym med god lyd... det er synonym med flot dansk design... Ikke andet...
PS: Jeg har selv stået og solgt MBQuart i butik... så kender dem ganske fint... udmærket mellemklasse grej... hverken mere eller mindre... Jeg er Stor fan af Ground Zero... Og TA forstærkeren er en fin forstærker ingen tvivl om det... Men hvis man er SÅ dygtig som du påstår Din ven hos B&O er... så havde han aldrig anbefalet de ting...
PS: Jeg kan sagtens komme med min Opel.. Men... Den er jo ikke bygget op til at lyde godt mere... har den været... men det er en bassrace opsætning... En konkurrencebil... Ikke til EMMA...
PPS: Min viden kan ikke diskuteres... Men ok døm selv... Jeg har 12 internationale pokaler vundet med min bil... hvad har din ven?
jun 2009
Dichael (ordblid)
yup plads til alle også de typer der ikke kan tåle at blive sagt imod... f.eks. tobias...
jun 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 454
Også dem til 4000 kr.. de lyder af crap alle sammen..
I skal op i 12000kr klassen så har i noget der lyder ordentligt.
Men nå nej jeg glemte .. i har ikke grejet efter headunit hvor i kan høre forskel.. er det pga. de kedlige 4 volt der er på jeres Phonoudgange.
shhhh...
Generelt så lyder det meste bilstereo i dag ikke særlig godt..
Der mangler et ordentligt signal..
jun 2009
Desværre er jeg delvist og kun delvist enig med dig thomas... Signalet er et problem... især når folk absolut VIL bruge MP3... men vi skal vel ikke tilbage til rørforstærkere?
Teknologien har gjort at lyden er blevet meget mere klinisk... Uden liv og sjæl som der var førhen...
jul 2005
Følger: 52 Følgere: 45 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 600
Vi er enige om at :
Clarion HX-D2
Alpine F1
Begge har 4V linjeudgange?
jun 2009
pioneer D7RII Kører rent optisk ud...
Med zapco's forstærkere kan signalet boostes op til 12 volt...
sep 2010
Følger: 1 Emner: 53 Svar: 1.053
jun 2009
Men RF'erne var faktisk den samme bare med et andet navn på... og kæft det var lydkvalitet...
Eller de gamle Nakamichi HU's...
sep 2010
jul 2005
dec 2006
jun 2009
Det kan vi godt jeg vil til hver en tid vælge min Opel... fordi Ferrari er ikke bygget til store skandinavsiek mænd... jeg kan slet ikke køre sådan en pga min størrelse... Og nej jeg er ikke fed...
PS: har jeg noget sted sagt at din bil var bygget op til konkurrencebrug? Det er dig der vil sammenligne min bil med en B&O audi... hvilket er som at sammenligne appelsiner og kartofler... kom nu ind i kampen bassemand...
dec 2006
jun 2009
Tobias T
Nope... Det har jeg ikke... Jeg skrev: "hvad har din ven?" som i hvad har din ven præsteret... Ikke dig... med den viden du viser frem forventer jeg ikke ligefrem der står pokaler for anlægget hjemme hos dig...
jun 2009
Det kaldes at læse ordene som de står... Havde der stået "hvad med din, ven?" Så havde det været dig jeg mente... men da der ikke var et komma, så kan det umuligt være dig jeg mener... Lær lidt gramatik tak...
dec 2006
jul 2006
jun 2009
Mit selvværd fæjler skam intet... Om folk synes jeg er nederen eller ej er da op til dem selv... jeg kan da simpelthen ikke være mere pisseligeglad... Kom bare og fortæl du hader mig... for hver person der hader mig er der 4 der har det modsat, og som har sat stor pris på den hjælp de har fået... Jeg er her ikke for at skabe venner, blandt dem der ikke kan tåle at høre sandheden...
jun 2009
Dalle .
PS: jeg griner aldrig af folk og deres grej... Jo hvis de stiller sig op og fører sig frem som om de er de dygtigste i verden og så kommer med en masse kinalort i bilen så kan det godt risikeres, at jeg bliver mindre venlig... Men ellers ikke.. Håber da vi ses til træf... det kunne sikkert være hyggeligt... Om ikke andet så kan jeg træffes ved F&F show 2012 hvis det bliver til noget... Nøjagtigt lige som alle de andre år...
jul 2006
jun 2009
Min reference til hvad jeg havde i bilen som lærling er simpelthen fordi jeg er træt af at se den ene efter den anden pive over de ikke har råd... Nej gu fanden han man ikke råd hvis man vil have det hele på 1 gang og helst med det samme... Det er ren idioti at man kigger på noget grej... synes det er fedt... Og så køber man det billigste lort man kan finde fordi man vil have hele lortet her og nu... I stedet for at spare op Som jeg gjorde... Så på det ene punkt: Ja der mener jeg at jeg er bedre end andre... eller rettere handlede langt mere fornuftigt...
Og jeg mener jeg er bedre end de idioter der uden nogen form for reference straks bræger op om hvor godt de synes noget er.,.. På trods af at det er det eneste de har hørt... Sådan en tosse har jo ikke viden eller erfaring til at give råd om noget som helst...
jeg mener IKKE jeg er bedre end andre mennesker generelt... jeg har også mine fejl... 1: Jeg kan være (eller lyde som) En arrogant røv... Jamen jeg holder det ikke engang hemmeligt...
men hvem vil du helst have rådgivning af? Den arrogante røv der rent faktisk ved hvad han snakker om? Eller den flinke rare men fuldstændigt inkompetente knægt der gladeligt bræger den ene dumme myte ud efter den anden? Dit valg...
sep 2010
Du har så ganske ret... En arrogant narrøv...
Om folk vil tage det du skriver personligt, er jo så deres valg....
Go'Weekend Cody
jun 2009
PRÆCIST... Jeg har aldrig lagt skjul på at jeg kan være en arrogant røv... Hell Kom til dB-drag konkurrencerne... Du vil se vores deltagere der faktisk morer sig og griner, og som takker for en god konkurrence... FORDI Jeg er en arrogant røv der tager pis på mine deltagere...
Og HVIS jeg bliver for meget har jeg aldrig været så svag at jeg ikke har kunnet sige undskyld når folk har følt sig stødt... Men jeg siger ALDRIG undskyld hvis folk hellere kommer med et modangreb, end de holder hovedet koldt og lige skriver en besked eller kommer hen til mig og siger "jeg føler mig altså stødt over den måde du skriver/taler til mig, det bryder jeg mig ikke om" Eller noget i den retning... Så vil vedkommende også få en undskyldning... Og samtalen kan fortsætte på ny mens jeg gerne tager hensyn til vedkommende... Men Aldrig er det sket endnu... ALTID vil folk hellere give en sviner end de vil være civiliserede... og det de giver er det de får tilbage...
jun 2009
apr 2004
Følger: 126 Følgere: 164 Emner: 184 Svar: 5.577
På den ene side bræger du op om at folk skal komme til jeres db-arrangementer, og at i "er flinke mod nybegyndere", men det står virkelig i skarp kontrast til den måde du tiltaler folk på.
Hvis du endelig havde intention om at være flink ved nybegyndere, så kunne du jo starte med at snakke pænt til dem, for det ville unægteligt gøre der bare en smule lettere at finde deltagere til jeres arrangementer.
Det er jo direkte at skræmme folk væk, når du gang på gang skal påpege din status som over-dommer og bla bla, og samtidig opfører dig som det er tilfældet, og sviner til højre og venstre.
Hvis folk overfusede dig, når du tog fejl, ville du selv finde det meget pisse irriterende, så du skulle prøve at vende den om, bare en enkelt gang.
Kan ikke finde ud af, om du rent faktisk ER interesseret i at hjælpe folk, eller om det kun er interessesen for at blive hørt, der gør at du skriver!
For ja, der er flere der hører dig, med den måde du opfører dig på, men det er nok de færreste der tænker godt om det...
Vi har haft vores ture, og jeg er klar over at det INTET ændrer at jeg skriver, eller at andre gør det.
Men det må trods alt skabe noget rotation et eller andet sted...
jun 2009
Inden du vælger at udtale dig om hvordan noget som helst foregår til en konkurrence, eller hvordan jeg er overfor nye deltagere, SÅ KOM TIL EN... Så du faktisk ved noget om det... indtil da bør du faktisk holde fuldstændig kæft omkring det... Jeg mangler nemlig stadig at få negativ respons omkring vores konkurrencer... Det skriver jeg ikke fordi jeg er dommer og det vil se pænere ud... men fordi at sådan er det nu bare... Og jeg er skam fint flink ved nybegynder i dB-drag... Men er bilgalleri det samme som vores konkurrencer? jeg tvivler...
PS: Jeg TALER slet ikke med nogen herinde... Jeg SKRIVER til dem... der er en hvis forskel.. Der er også den forskel at folk ikke kan se hverken ansigtsmimik, kropssprog, eller høre betoningen af de ord der er skrevet... dvs. alt bliver opfattet ud fra hvordan man SELV læser det... JEG skriver ting som jeg siger dem... dvs. ofte med et smil og et glimt i øjet... (og en smule arrogant det er jeg selv klar over) Men det skrevne ord er ikke det samme som det der tales... Men det er nu sådan jeg skriver tingene... lev med dem og lad være med at opfatte alt der bliver skrevet som om det er skrevet i ond tro...
jun 2009
dec 2006
jul 2005
dec 2006
sep 2010
Hvorfor er det du føler dig stødt over hvad Cody skriver...... ???
jul 2006
dec 2006
jun 2009
At du vil slå på en person pga deres måde at tiltale dig på siger mere om dig end det gør om mig... For hvis det er den eneste måde du kan kommunikere på så viser det bare hvor afstumpet og svagt et menneske du er... Samtidig kan jeg så sige: Du skulle være velkommen til at prøve...
jun 2009
jul 2006
dec 2006
jul 2006
jul 2006
Nu giver jeg ikke ret meget for B&O's automotive afdeling... B&O er et designstudie uden lige... de laver rigtigt lækkert design... se bare deres fjernsyn der reeltste er lavet af Samsung eller phillips... Deres Højtalere bruger Scanspeak, Vifa, og peerless enheder... Nøjagtigt lige som DALI gør... Forskellen er bare at Dali's højtalere lyder godt og koster det halve... B&O laver fede ting til stuen... ting der SER fede ud... men vil man have fed lyd på højde med B&O's grej så fås det langt billigere... og meget ofte også bedre...
PS: Du er pisse fuld af løgn når du skriver at du har fået det anbefalet af en fra B&O Automotive afdeling... For den findes ikke i Danmark... Du er lige så fuld af lort som en jeg kender der påstod han havde fået udmålt sit anlæg i england.. Eneste firma derovre der har udstyret til det er Genesis... manden kører med GTX lort...
Om du har det samme som mig er jeg ligeglad med... men lad være med at lyve omkring det...
PS: Tvivler stærkt på at en B&O medarbejder overhovedet har hørt noget fra den næstmindste serie fra GZ... elelr noget Fra MB quart... Så hold op med at lyve... du sidder lige nu og påstår lort og løgne overfor en der har haft med bilstereo at gøre i 10 år... Lad være... du bliver til grin...
Dette beviser vist hvad jeg mener, og hvorfor andre har samme mening.
jul 2006
jun 2009
Dalle .
Hvis folk skriver noget der er direkte løgn så skriver jeg at det er løgn... det er vel ikke så svært at forstå... Dobbeltmoral?? Næh... Arizona Eagle er jo bare Xzound med et andet navn groft sagt... Det er noget kinahylde vare man har smækket et logo på og som man så sælger og tjener penge på... det er hvad det er...
Alpine er Overpriced selv i tyskland for faen da... Brugtpriser På Ebay kan du jo ikke sammenligne med bassemand... Selv nypriser på Ebay kan du ikke sammenligne med da de ikke repræsenterer vejl udsalgspris...
Nu failede jeg ikke som du tror da jeg VED der er en Automotive afdeling hos B&O.. Jeg troede bare de kun havde en i Tyskland... Og som du også kan læse dig frem til da Essal fortæller mig hvor den ligger i Danmark, Jamen så er jeg ikke bleg for at indrømme min fejl...
jeg blærer mig med mit anlæg hele tiden? Det må¨jo betyde at du ved hvad jeg kører med fordi det må jeg jo have blæret mig meget med jo... Så fortæl mig lige hvad jeg kører med... Du burde jo vide det når du har set mig blære mig så meget med det...
Du kan hjælpe folk alt det du vil... så længe du skriver ting der passer... Har ikke noget at gøre med om hvorvidt det passer i mit hovede... Fordi sandheden er altid sandheden og der er ikke noget der hedder personlig mening om den...
Desuden skrev du at alt Rockford var crap.. derfor må man gå ud fra at du har hørt alt Rockford... Har du det?
jun 2009
Tobias T
Du ved slet ikke hvad jeg bruger min tid på bassemand... så er det ikke lidt dumt at udtale dig om det? For 90% af min tid bliver brugt på min familie, kæreste og Barn... Så udtal dig venligst om ting du ved noget om... jeg ved godt det er svært for dig men prøv nu alligevel...
Du har helt ret... har ikke oprettet bil... Ingen grund til at tilføje den til tyvenes indkøbsliste... Sidst jeg havde min bil herinde, var jeg udsat for 4 indbrudsforsøg i den... det behøver jeg virkelig ikke igen... har intet fotoalbum da det kræver at man opretter sin bil... Hvis folk mener de har brug for at se eller høre bilen, jamen så kan de jo bare komme til en af de konkurrencer der bliver holdt i landet... står hvert eneste år på F&F show... Så nej har ikke oprettet den herinde, er det et krav for at vide hvad man taler om?
Mit selvværd fejler ikke spor... Det er ikke mig der begynder at klynke som en forurettet teenagepige fordi der er en der er uenig med mig og sørme ikke tog hensyn til mine følelser.. Det er da dig kan jeg da se...
dec 2006
jun 2007
Det bare sjovere at ha 16 volt tilrådighed i balanceret format.
Du får et meget bedre signal/støjforhold..
På dansk..:
Du behøver ikke åbne din gain så meget på din forstærker
og dermed får du ikke så meget uønsket støj ind.
Men du får derimod flere detaljer frem i lyden som du ikke før kunne høre..
Samtidig med at du i Zapcos produkter køre balanceret med deres symbilink
omformer så booster den også signalet op til 16 volt.. afhængig af valgt DB på jumper..
Det findes både til almindelig rca udgang på eftermarkeds headunits og til de nye originale headunits hvor du kun har højtalerudgange.. "High level" laves om til lov level derefter balanceres og boostes det til 16 volt..
Så nu kan du få et lækkert signal støjforhold selv fra din originale headunit
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.200489903330813.48433.165370620176075&type=1
jul 2005
Du mener så at denne vidunder maskine kan lave ringe high level lyd om til high end lyd, ved at lave signalet om til balanceret samt hæve spændingen til 16V??
I mit hoved bliver det aldrig bedre end det svageste led, så umildbart giver det ikke mening. Ret mig endelig hvis jeg tager fejl.
jun 2007
Du kan evt komme og høre det til januar i vores demovogn
og selv bedømme
anlæg med billede a et ørne hovde ???