{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.202 visninger | Oprettet:

Pioneer DEH-9300SD {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Nu har jeg kigget noget tid, og ved ikke helt hvad ejg skal vælge af HU til min saxo smiley
Har fået kig på denne:
Pioneer DEH-9300SD
Indtil videre har jeg ikke nogle højtalere udover standard, men det kommer. Mit spørgsmål er, om dette ikke ville være en rigtig god HU som jeg vil kunne bruge senere hen til at udvide mit anlæg også ? smiley
Mvh. Simon SJ

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pioneer DEH-9300SD
  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 53 Svar: 1.053
    #1   23. sep 2011 Det er en RIGTIG god HU du der har fundet dig...

GO FOR IT....!!!!

• #2   23. sep 2011 Jeg var bestemt ikke tilfreds med mit.
    Problemer med stelbanen i 2 styks, så det knitrede i højttalerne.
    Og syntes heller ikke at når man "scroller" i musikken at det virker skide godt, i forhold til mit gamle Blaupunkt som røg i igen.
    Virker totalt plastikagtigt i fronten når man trykker på knapperne.

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

#3   23. sep 2011 Det er Pioneer's topmodel i 1-din i consume klassen...

Ellers find dig en brugt p88rsII langt bedre radio....

Der er vist et par til salg herinde....

• #4   23. sep 2011 Jonas S

Problemer med stelbanen? Ahhh hvad er det nu der som oftest er skyld i det? nåh jo... det er når komplette amatører sætter sig for at lave deres anlæg selv og det så viser sig de er totalt inkompetente... Så er det at sikringen i stelbanen på pioneers radioer den brænder af... Alle problemer jeg har haft med mine pioneer HU's har alle været min egen skyld... Aldrig et problem med selve radioen ...

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

#5   23. sep 2011 Cody

Nice to have you back smiley

• #6   23. sep 2011 Stelbanen fungere ganske udemærket med Blaupunkt, og 2 andre tidligere modeller fra Pioneer.

• #7   23. sep 2011 Har også snakket med flere herinde fra der bl.a. sælger/solgte Pioneer HU's, som selv siger at det er begyndt at blive noget skrøbeligt pis.

• #8   23. sep 2011 Jonas S

Ingen af mine har været skrøbelige... Jeg har selv dummet mig et par gange... men intet kan man sige er pioneers skyld...

Nu ved jeg ikke hvem du har snakket med... men rigtigt mange sælgere er jo inkompetente når det handler om montering... Flere af dem ved kun hvad der står i produktbladet de får fra producenten... rigtigt mange af dem kender slet ikke det udstyr de sælger... Så jeg stoler faktisk ikke på 99% af sælgerne i de forskellige butikker...

At Blaupunkt har virket osv... det viser bare at pioneer enheden åbenbart har afsløret en fejl i dit system... var det så ikke en idé at få rettet den fejl i stedet for at brokke sig over kvaliteten på den HU du har???

• #9   23. sep 2011 Ombytteren jeg fik smed vi direkte i en Passat med originalt højtalersystem, netop for at se om denne virkede. Og for at kunne konkludere om det var i min bil der var fejl i opbygningen.
    Da jeg jo så havde en mistanke om at jeg havde en dårlig stel, så den skulle trække det igennem phonokablerne istedet eller sådan noget.

Den gjorde præcist det samme så snart den havde spillet i 10 min
    Men nu er bilen med med det anlæg solgt, og jeg har et der spiller uden problemer i min nuværende bil.
    Men fremover vil jeg da tvivle noget på om jeg vil overveje Pioneer igen.

Kommentér på:
Pioneer DEH-9300SD

Annonce