{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Subwoofer
  • #1   23. okt 2011 Kører selv med 2 stk SWX 1243D og efter min mening lyder de helt kanon! :o)

  • #2   23. okt 2011 ZeeBerg: Det lyder jo godt. Hvilken forstærker blæser du de to subwoofere op med??

  • #3   23. okt 2011 Jeg bruger 2 stk STEG K4.02 @ 2 ohm / 2400w rms :o)

    Det laver 147 dB ren tryk med basserne i min bil ;o)


  • #4   23. okt 2011 Ahh ser du er fra Esbjerg. Så er det ikke underligt du kører med noget Alpine, du har vel købt enhederne hos Thomas fra Extreme car parts??

  • #5   23. okt 2011 Thomas er en god ven også, men ja enhederne er købt ved ham :o)

    Forstærkerne købte jeg hos Dansk Auto Hifi da de havde dem :o)


  • #6   23. okt 2011 For satan det er fanme i orden, så har du jo også rigeligt med RMS kraft til at drive de 2 basser, det er jo "kun" 1000 rms watt stykket, min 1043D kommer til at blive drevet af en iPaul 2400, til at starte med men jeg går og overvejer kraftigt at købe en Alpine MRX-M200 og en kondensator mere, så den lille 10 tomme kan trykke max

  • #7   23. okt 2011 Men peak w er jo 3000 på mine... hvilket vil sige jeg kunne bolle 600 mere foran dem når jeg trykker kortvarigt til dB Drag konkurrencerne som jeg deltager i ;o)

    2. plads til DM i år i min klasse :o)


  • #8   23. okt 2011 har snakket en del telefon med Thomas, pga mit arbejde i Carlab, som du måske kender

  • #9   23. okt 2011 ja korrekt nok, og tillykke med 2. pladsen. Hvor bliver de konkurrencer egentlig afholdt for jeg ville sgu gerne komme og kigge hvordan det forgår, få lidt inspiration, og snakke med andre der er lige så nørdede som en selv

  • #10   23. okt 2011 Kender lidt til Carlab - men ikke alverden :o)

  • #11   23. okt 2011 Konkurrencerne bliver afholdt over hele landet hos forskellige arrangører (butikker m.m.)

    Det er dog slut for i år - men første konkurrence næste år vil være ved F&F i Fredericia :o)

    Du kan også følge med inde på www.termpro.dk - Det er den officielle danske hjemmeside for det :o)


  • #12   23. okt 2011 Tak for linket, håber da at der bliver afholdt noget her ovre på øen.

  • #13   23. okt 2011 Der har været et par konkurrencer i år derovre :o)

    DM blev afholdt i Glamsbjerg på fyn... Og ellers lidt konkurrencer spredt ud over jylland :o)


    Carlab kunne måske tænke sig at være vært ved et arrangement til næste år? :o)


  • #14   23. okt 2011 nej det tror jeg nu ikke vi holder os nok til Vmax tour, som for sjælland blev holdt hos os i år..

    Men hvad er minimums kravene for at stille op i konkurrencerne, i db drag og bass race


  • #15   23. okt 2011 Du kan selvfølgelig også følge med på Facebook :o)

    http://www.facebook.com/groups/210168819003328/


  • #16   23. okt 2011 Kort sagt - alle kan være med, uanset hvor meget eller hvor lidt anlæg du kører med :o)

    Der er inddeling i klasser alt efter mængde af udstyr, opbygning samt erfaring :o)


  • #17   23. okt 2011 Det er da dejligt at selv om hele bilen ikke er læsset op med grej så kan alle deltage det er sku i orden.

    I min omgangskreds så er jeg nørden på bilstereo området og folk spørger mig til råds, men jeg har en fornemmelse af at til sådan en konkurrence der bliver man hurtigt bare en "lærling" hvis du forstår udtrykket.

    Tror at jeg i første omgang bare vil snuse lidt sådan arragement og kigge, men er det muligt man kan få målt tryk i bilen uden at deltage i selve konkurrencen, lige som man kan få rullet bilen til DHB??


  • #18   23. okt 2011 Hehe - jeg har deltaget i 2 år nu, og jeg lærer stadig meget ;o)


    Der plejer oftest at være mulighed for at kunne få målt lydtrykket for et mindre beløb :o)


    Men kom endelig ud og kig - og gå hellere end gerne hen til os nørder og snak lidt... Vi har det sgu dejligt hyggeligt med hinanden, og ingen er for fine til at snakke med nogen...


    Tager fx. også på torsdag med nogle af EMMA drengene ned til Consumenta messen i Nürnberg til EM i EMMA ;o)


  • #19   23. okt 2011 Det vil jeg rigtig gerne, fordi jeg har normalt ikke nogen personer i min omgangskreds jeg kan dele min nørde interesse. Du kender det måske selv at det bliver trættende at skulle "oversætte" for andre hvad det egentlig er man står og snakker om.

  • #20   23. okt 2011 Hvad betyder mest for dig når du bygger et anlæg op, design og udseene; eller bare rå kraft og effektivitet??

  • #21   23. okt 2011 Rå kraft, effektivitet og god lyd... Men samtidigt må det gerne være pænt og ikke bare ligne noget der er bare er skruet sammen og kastet i på 5 minutter :o)

    Ud over det skal det laves rigtigt første gang - for ellers kan man i mine øjne lige så godt lade være :o)


  • #22   23. okt 2011 ganske enig, jeg har så bare ikke den pæneste bil lige pt, og den ryger nok ikke gennem syn næste gang, så jeg har satset mest på effektivitet i denne bil og lidt på design, du kan jo tage et kig på den to farvede corolla. Men tak for en hyggelig sludder. vi mødes muligvis til en af konkurrencerne næste år

Kommentér på:
Ny Subwoofer

Annonce